Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä saa neli-viiskymppisen naisen käyttäytymään kuin apina baarissa.. ikäkriisikö?

Vierailija
08.04.2012 |

Oltiin viihteellä pitkästä aikaa, emme usein pääse, koska meillä on vauva ja taapero.

Olen kolmekymppinen äiti, joka huolehtii ulkonäöstään. Olimme ravintolan tupakka-huoneessa (itse en polta, mutta juttelin mieheni ja erään toisen äidin kanssa), kun eräs itseäni 10-15vuotta vanhempi nainen (naaman perusteella voisi olla jopa yli 50v.) alkoi isoon ääneen purskahtelemaan nauruun ja supisi jotain nuorille hieman reppanen oloisille miehille, joiden kanssa jutteli. Sitten kun lähdin pois nämä miehet sanoivat, että tämä nainen haukkui minua huoraksi. Sanoin miehelleni, joka kertoi kyseisen naisen olevan "yleinen jakorasia" ja tarjoustalon

työntekijä ja ettei sen naisen puheista kannata välittää. No sitten päästiin baaritiskille asti ja lähdin vessaan, noh, nyt tämä nainen avautui miehelleni ja sanoi, että "toi blondi, jonka kanssa oot liikkeellä on huora".. olet liikkeellä = on oltu yli 2vuotta yhdessä ja meillä on perhe.

Kuulin osittain tuon itsekin ja kysyin naiselta, että mikä ihme sua vaivaa ja tämä pinkoi karkuun. Sanoin miehelleni, että nyt riitti minun perätön haukkuminen ja sinä saat sanoa tämän naiselle. Nainen meni pöytien välejä pitkin karkuun ja jäimme odottamaan, että hän palaa ja sanoimme asiamme. Kerroin myös, että jos joku on huora/kevytkenkäinen, niin se en ole minä, kerroin myös mikä maine hänellä on miesten keskuudessa.

Nainen väitti, että sekoitti minut johonkin toiseen - joopajoo ja pyysi anteeksi.

Sanoi myös ettei tunne miestäni, mikä on valetta, kun tämä nainen on sekstaillut mieheni kavereiden kanssa ja tuntee kyllä miehenikin, ei kylläkään hyvin.

Voi, että jäi paha mieli..Onko se siis, että huolehtii ulkonäöstään huoran kriteeri? Mikä saa kypsän ikäisen naisen käyttäytymään noin.

Ja tosiaan olen suht uusi asukas täällä (toisin kuin mieheni), en ole vuosiin ollut kenenkään muun miehen kanssa (ja täältä en kenenkään), olen kiltti ja iloinen persoona, joten en mielestäni ole ansainnut tätä.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoholista.

Vierailija
2/18 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tämä tapaus ainakaan kaatokännissä ollut..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata välittää. Sairas tyyppi ja siinä se, on varmaan ollut sellainen aina?

Vierailija
4/18 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos että annoit muistutuksen niistä fiiliksistä, minkä vuoksi jätin itse baareilut kokonaan pois. Tämän luettua palasivat elävästi mieleen ne itseään nolaavat katkerankänniset neljä-viisikymmenvuotiaat, huhhuh mitä touhua. Pienet piirit kiertävät ympyrää, toisia haukutaan ja kaikilla on paha olla. Aikuiset ihmiset käyttäytyvät huonommin kuin teini-ikäiset.

Toivon kuitenkin, että paha mielesi pikku hiljaa laantuu.

Vierailija
5/18 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos että annoit muistutuksen niistä fiiliksistä, minkä vuoksi jätin itse baareilut kokonaan pois. Tämän luettua palasivat elävästi mieleen ne itseään nolaavat katkerankänniset neljä-viisikymmenvuotiaat, huhhuh mitä touhua. Pienet piirit kiertävät ympyrää, toisia haukutaan ja kaikilla on paha olla. Aikuiset ihmiset käyttäytyvät huonommin kuin teini-ikäiset. Toivon kuitenkin, että paha mielesi pikku hiljaa laantuu.

Oma tuttavapiiri koostuu monen ikäisistä ihmisistä ja mä olen ainakin huomannut että ikä on vaan numero. Mä tiedän niin kypsyyntyneitä ja ikäviä 20-30-vuotiaita, kuin vaan voi olla ja sitten taas 40-50-vuotiaita jotka on niin täynnä virtaa ja elämää että vois muille jakaa ja ne on todella ihania ihmisiä.

Kyllä ne parikymppisetkin osaa olla ilkeitä. Me oltiin kaveri ja sen äidin kanssa, sekä meidän miesetn kanssa sellaisessa paikassa missä käy vähän nuorempia ihmisiä. Syy miksi päätettiin käydä siellä oli se että kaverin veli ja siis sen äidin poika oli siellä pokena.

Ihan tosi törkeesti puhui nuoremmat kaverin äidille. "mitä noin vanha täällä tekee, ootko sä joku puuma" jne. Ja kaverin äiti on nuorekas 47-vuotias nainen.

Vierailija
6/18 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä kunnioitan kaikkia ihmisiä iästä riippumatta. Nyt täytyy myöntää, että tuli sanottua pahasti takaisin, mutta sanoin vain asioita, jotka ovat totta.

Vierailija
7/18 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin hyvin kuvitella AP:n tilanteen ja väitän että AP ei kyllä itsekään mikään puhtoinen pulmunen ole. Hän on nähtävästi itsestään huolta pitävä nainen joka nauttii huomiosta, ja tahtoo olla keskipisteenä missä kulkeekin. Toinen nainen saattoi huoritella juuri tämän takia. No, AP kun tämän kuuli hän veti herneet nokkaan "nyt tämä nainen saa kyllä maksaa!" laitetaanpa mies asialle! No, mies menee vasten tahtoaan sanomaan, ja APlle ei tietyski kelpaa vaan pitää sitten järjestää show.

Tätä tapahtuu jatkuvasti ja voin sanoa että kumpikaan osapuoli ei saa säälipisteitä minulta.. Molemmat vaan pihalle tappelemaan.

Jospa nyt AP puolestasi kertoisit että mitä teit itse siellä baarissa? Myönsit jo käyttäytyneesi asiattomasti - kerropa nyt rehellisesti että mitä tuli tehtyä.

Jos olet itsevarma, tajuat että ihmiset puhuvat mutta henkilöt jotka sinut tuntevat tietävät kyllä asioiden todellisen laidan. Argh.. en kestä. Pitäiskö AP:n lopettaa toi juominen kokonaan?

Olen edelleenkin sitä mieltä että nuoret käyttäytyvät paljon paremmin baarissa kuin 25+vt

Vierailija
8/18 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sanoin, vietimme harvinaista vapaa iltaa ja päätimme pistäytyä baarissa.

Ei mun mies vastentahtoisesti tälle naiselle sanonut, että nyt lopetat minusta puhumisen.

Onko sinusta oikein huoritella täysin tuntematonta ihmistä? Varsinkin kun huorittelija itse on tunnetusti erittäin kevytkenkäinen ja itse en todellakaan ole.

Vierailija
9/18 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sanoin, vietimme harvinaista vapaa iltaa ja päätimme pistäytyä baarissa.

Ei mun mies vastentahtoisesti tälle naiselle sanonut, että nyt lopetat minusta puhumisen.

Onko sinusta oikein huoritella täysin tuntematonta ihmistä? Varsinkin kun huorittelija itse on tunnetusti erittäin kevytkenkäinen ja itse en todellakaan ole.

Yksinkertaisesti olet vain niin huomionhakuinen.

Vierailija
10/18 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti mainita että nainen on Tarjoustalon työntekijä?

Vierailija
11/18 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jakorasia ja mitä sitä olikaan. Miehen kaverit panneet tätä naista, mutta ei mies (heh heh).

Mutta on ap.n mies mahtanut olla nolona kun on joutunut jahtaamaan jotain naista jne..

Itse en olisi jaksanut vaivautua tuollaisen asian takia mihinkään jahtiin ja haukkumiseen ja tappeluun.

Voin hyvin kuvitella AP:n tilanteen ja väitän että AP ei kyllä itsekään mikään puhtoinen pulmunen ole. Hän on nähtävästi itsestään huolta pitävä nainen joka nauttii huomiosta, ja tahtoo olla keskipisteenä missä kulkeekin. Toinen nainen saattoi huoritella juuri tämän takia. No, AP kun tämän kuuli hän veti herneet nokkaan "nyt tämä nainen saa kyllä maksaa!" laitetaanpa mies asialle! No, mies menee vasten tahtoaan sanomaan, ja APlle ei tietyski kelpaa vaan pitää sitten järjestää show. Tätä tapahtuu jatkuvasti ja voin sanoa että kumpikaan osapuoli ei saa säälipisteitä minulta.. Molemmat vaan pihalle tappelemaan. Jospa nyt AP puolestasi kertoisit että mitä teit itse siellä baarissa? Myönsit jo käyttäytyneesi asiattomasti - kerropa nyt rehellisesti että mitä tuli tehtyä. Jos olet itsevarma, tajuat että ihmiset puhuvat mutta henkilöt jotka sinut tuntevat tietävät kyllä asioiden todellisen laidan. Argh.. en kestä. Pitäiskö AP:n lopettaa toi juominen kokonaan? Olen edelleenkin sitä mieltä että nuoret käyttäytyvät paljon paremmin baarissa kuin 25+vt

Vierailija
12/18 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sun pitaa miettia, miksi toi huorittelu sattui niin kovaa? Joku ihme baariakka horisee itsekseen ja vedat herneet nenuun.

Vierailija
13/18 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytöstavat ei ole iästä kiinni.

Unohda koko tyyppi!

Vierailija
14/18 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko tunnustaa, että omakin mieheni on paneskellut sitä naista ja olen huomionkipeä.

-ap

Vierailija
15/18 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan on kaikkien osapuolten osalta ihan räkälämeininkiä.

Vierailija
16/18 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sanoin miehelleni, että nyt riitti minun perätön haukkuminen ja sinä saat sanoa tämän naiselle."

Toivottavasti miehesi kieltäytyi. Elämme tasa-arvossa, joten naiset ovat hyvät ja ratkovat riitansa ihan itse.

Vierailija
17/18 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin miehelleni, että nyt riitti minun perätön haukkuminen ja sinä saat sanoa tämän naiselle.

Tämä osa jutusta oli kyllä kaikkein huvittavin, pienellä sivulauseella ap kertoi ehkä kaikkein eniten. =D

Vierailija
18/18 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensi kerralla viettää vapaailtaa vaikka naapuripitäjässä eikä jäädä sinne oman lähiön paikalliseen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi