Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miltä tuo suitsuke tuoksuu, jota tuossa pääsiäisyön jumalanpalveluksessa suitsutetaan?

Vierailija
08.04.2012 |

tuoksuuko savulta vaiko joltain hyvältä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ortodokseilla haju on makea ja mausteinen, olen ehkä niin tottunut siihen että en osaa kuvailla sitä epämiellyttäväksi. Isäni ja mieheni mielestä tuoksussa oli alussa jotain "vikaa", mutta nyttemmin eivät enää valita. Joka tapauksessa tuoksu on voimakas.

Vierailija
2/4 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ortodokseilla haju on makea ja mausteinen, olen ehkä niin tottunut siihen että en osaa kuvailla sitä epämiellyttäväksi. Isäni ja mieheni mielestä tuoksussa oli alussa jotain "vikaa", mutta nyttemmin eivät enää valita. Joka tapauksessa tuoksu on voimakas.

olisi mielenkiintoista saada kokea se tuoksu.

t. ap, luterilainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelisin ehkä että menisit kokeilemaan. Kuten sanoin, näille tuntemilleni luterilaisille kokemus ei ole ollut paha ja toinen meni naimisiinkin noilla menoin :) jos ajattelisit sitä vaikkapa eksoottisena kokemuksena, et varmaankaan pettyisi. Itse en ole millään lailla uskonnollinen mutta kun suku on vanhaa niin on tullut tarpeeksi tutustuttua noihin pariin uskontoon ja pakko on sanoa, että ainakin kirkonmenojen suhteen ortodoksit vievät selkeästi voiton.

Vierailija
4/4 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelisin ehkä että menisit kokeilemaan. Kuten sanoin, näille tuntemilleni luterilaisille kokemus ei ole ollut paha ja toinen meni naimisiinkin noilla menoin :) jos ajattelisit sitä vaikkapa eksoottisena kokemuksena, et varmaankaan pettyisi. Itse en ole millään lailla uskonnollinen mutta kun suku on vanhaa niin on tullut tarpeeksi tutustuttua noihin pariin uskontoon ja pakko on sanoa, että ainakin kirkonmenojen suhteen ortodoksit vievät selkeästi voiton.

ap