Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä oli töissä kehon kuntokartoitus.. arvatkaapa

Vierailija
07.04.2012 |

Olin hämmentynyt tuloksesta.

Painan 79kg ja olen reilut 170cm pitkä.

Ylävartalon lihasmassa (käsivarret, hartiat jne) olivat reippaasti yli keskitason ja rasvaprosentti pieni.

Keskivartalon ja alavartalon suhteen tilanne huono, liian vähän lihaksia suhteessa rasvaprosenttiin (joka oli 27%).

Toisin sanoen ylävartaloni lihakset ovat tiukat kuin säännöllisen treenin jäljiltä mutta alavartalo ihan tavanomainen.

Mitäpä luulisit minun tekevän työkseni? :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tyypillinen suomalaisen naisen vartalo. Yläpäästä tiukka/kuiva/rasvaton ja alapäässä tavaraa, ns. päärynä. Itse kuulun myös ko. lajiin, eikä kai ammatilla ole mitään osuutta asiaan :D

Mulla pituutta 172cm ja painoa 65kg, eli mulla suhteessa vielä vähemmän rasvaa, mutta päärynä mikä päärynä :)

Vierailija
2/4 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko metsuri?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ajatellut ja "tuntenut" että työ käy selän ja jalkojen päälle mutta tosiasiassa työ onkin omalla kohdalla kuormittavinta ylävartalolle.

Olin ihan oikeasti yllättynyt tästä. :O

Teek kotisiivouksia ja porrassiivouksia.. Kotisiivouksissa raahataan painavaa teollisuusimuria ja muita tavaroita, raahataan valtavia mattopinoja, jynssätään seiniä ja muita hankalia pintoja tunteja päivittäin..

Mutta onhan tuo jalkojen tila ihan ymmärrettävää koska nyt kiinnitettyäni huomiota asiaan kuljen aina hissillä ylös ja alas mopatessa ei juuri muut kuin pohkeet saa harjoitusta. reisilihakset ihan olemattomat.

Aloin nyt lisäämään kuormitusta hölkkäämällä portaat ylös aina kun mahdollista.. teen 42 porrassiivousta viikossa joten sen pitäisi vaikuttaa tasoittavasti kohtuullisessa ajassa, luulisin.

:)

Vierailija
4/4 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan