Tyhmän näköistä kun yli 50v mies kampaa hiukset eteen kun on selkeä kalju edessä.
Kommentit (8)
mitä itse neuvoisit miehen tekevän?
Itsellä on jo piiiitkään alkanut tukka kaljuuntua takaa, edestä vain harventua (senkin kyllä hiukan huomaa). Oma ratkaisuni on pitää hiukset hyvinkin lyhyinä. Kommenttia?
t. varhaiskeski-ikäinen mies
että tuo toiminta on jotenkin paremman näköistä alle 50v. miehillä? Voi että... Minun mielipiteeni tähän asiaan on ajella päästä kaikki karvat pois. Kalju on erittäin hyvä vaihtoehto.:)
mitä itse neuvoisit miehen tekevän? Itsellä on jo piiiitkään alkanut tukka kaljuuntua takaa, edestä vain harventua (senkin kyllä hiukan huomaa). Oma ratkaisuni on pitää hiukset hyvinkin lyhyinä. Kommenttia? t. varhaiskeski-ikäinen mies
Se näyttää tyylikkäältä ja seksikkäältä. Kalju on hyvännäköinen, kun sen näyttää reilusti.
-3-
mitä itse neuvoisit miehen tekevän? Itsellä on jo piiiitkään alkanut tukka kaljuuntua takaa, edestä vain harventua (senkin kyllä hiukan huomaa). Oma ratkaisuni on pitää hiukset hyvinkin lyhyinä. Kommenttia? t. varhaiskeski-ikäinen mies
Se näyttää tyylikkäältä ja seksikkäältä. Kalju on hyvännäköinen, kun sen näyttää reilusti.-3-
On siitä joskus haittaakin kyllä. Tulli kerran pysäytti mut ja kaverin. Ei siinä mitään, ihan rutiinitarkastus vaan. Kaverilla on kanssa samanlainen kalju. Lohkasin vaan, että ollaan tuhoontuomittuja, kun näytetään ihan skineiltä. No, hyvät naurut saatiin :-)
tv:ssä. Ja ikää reilusti alle 50 v. Oliskohan 30 vuotias..
Isäni kaljuuntui parikymppisenä ja koko elämän ajan (kuoli 67 vuotiaana) veti sivuhiukset pään yli. Varmaan tuo kaljuuntuminen on arka aihe monellekin miehille. Toiset ottaa sen luontevasti ja toiset ei taida sopeutua ikinä.
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/1184681/kuin-kaksi-marjaa-…
Tai siksi me ainakin miehen kanssa sitä sanotaan, sattuneesta syystä ;-DDD
No, ollaanpa nyt rehellisiä: kyllä meillä naisilla on ihan samanlaisia itsetunto/ulkonäköhommeleita. Ajatellaanpa esim. naisten alusvaatteita. Miehet eivät noin PÄÄSÄÄNTÖISESTI ainakaan suostuisi ikuna kiskomaan päälleen jotain "muotoilevia" alusvaatteita, jotka oikeasti ovat hemmetin kiristäviä ja puristavia panssareita.
Kanameininkiä syyttää tosta vain miehiä. Mikä ihmeen "beauty queen" sinäkin olet toisten ulkonäköä moittimaan?
Senkun menet Kenisi kanssa barbimaailmaan. Ikävä kyllä sulle tulee niin läskiä kuin ryppyjä kuten muillekin.
miten epätoivoiselta näyttää yrittää peittää sitä sellaisella takaa eteen/sivulta sivulle kammatulla hius-nirkolla.
Ja kyllä sellaisille hommeleille voi minusta naureskella, on niitä hoopoja juttuja tosiaan meillä naisillakin. Kuten itsekin tuossa jo sanoin.
-3-