Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla ärsyttää tuo Lassi Valtonen, joka peruu noita keikkoja

Vierailija
01.04.2012 |

Idols-Lassi oli perunut kaksi keikkaa tässä tällä viikolla, eikä kummassakaan ollut ilmoittanut kenellekkään mitään. Tuskin niin kuolemansairas ollut, ettei pystynyt edes soittaan järjestäjälle. Nyt sitten Iltalehti ja Iltasanomat arvaillut että missä on Lassi, kunnes joku Lassin ystävä tms. ilmoitti että on kunnossa. Aika huomionhakemista.

Muutenkin tuntuu, ettei sillä paljon edes kiinnosta noilla keikoilla käydä tai yleensäkään tehdä musiikkia.

Tuon tyylistä musiikkia tekevät esim. Arttu Wiskari ja Jukka Poika pesee Lassin mennen tullen.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

menis kattomaan edes maksusta.

Vierailija
2/9 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka en sen keikoilla käykään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lassi ei halua rahaa tai keikkoja.

ei vaan,kuspäiset ja vastuuttomat ihmiset toimii just näin.ylimielistä,

Vierailija
4/9 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaisin sen oitis kainalooni jos vain voisin. Ihana laulaja, upea ääni ja mikä ulkonäkö! Siistii!

Vierailija
5/9 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa niin ylimieliseksi, ettei keikoille viitsi tulla, saati ilmoittaa mitään.

Vierailija
6/9 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti et ollu tosissas (:

Vierailija
7/9 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin muistelen itsensä kertoneen haastattelussa.

Vierailija
8/9 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo mennyttä. Ei se todellakaan ole vielä myynyt kummosesti levyjä, ei tee itse musiikkiaan eikä ole millään muotoa niin karismaattinen, että sillä olisi enää mitään saumaa suomen tähtikaartiin.

Lisäksi on jo pilannut maineensa keikkajärjestäjien silmissä, kukaan ei enää tahdo ottaa riskiä moisen pellen kanssa.

Seuraavaksi levy-yhtiö jättää sen, ja sen jälkeen nähdään muutama Lassin surkea räpellys, muutama tilitys jossain juorulehdissä, ja sitten aina välillä kuullaan kun Lassi on kännipäissään jossain tötöillyt.

Siinäpä lassin tulevaisuus pähkinänkuoressa ELLEI hän just nyt itse tajua mihin on menossa.

Vierailija
9/9 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo mennyttä. Ei se todellakaan ole vielä myynyt kummosesti levyjä, ei tee itse musiikkiaan eikä ole millään muotoa niin karismaattinen, että sillä olisi enää mitään saumaa suomen tähtikaartiin.

Lisäksi on jo pilannut maineensa keikkajärjestäjien silmissä, kukaan ei enää tahdo ottaa riskiä moisen pellen kanssa.

Seuraavaksi levy-yhtiö jättää sen, ja sen jälkeen nähdään muutama Lassin surkea räpellys, muutama tilitys jossain juorulehdissä, ja sitten aina välillä kuullaan kun Lassi on kännipäissään jossain tötöillyt.

Siinäpä lassin tulevaisuus pähkinänkuoressa ELLEI hän just nyt itse tajua mihin on menossa.