Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset tulevat Huutiksessa ihan pöhköiksi!

Vierailija
31.03.2012 |

Lähtevät kilpahuutoon eivätkä huomaa, että hinta nousee postikulujen kanssa yhtä korkeaksi kuin uuden tuotteen hinta! :D

Samoin pyynnöt ja osta heti -hinnat ovat ihan järkyttäviä. Kai minä nyt mieluummin ostan samaan hintaan upouuden kuin jonkun käyttämän, josta ei voi koskaan olla ihan varma (voi olla koirankarvoissa, haista tupakalle tms.).

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdallani on pari syytä, miksi saatan ostaa melko kalliillakin hinnalla jonkun tuotteen Huuto.netistä:

- ko. merkkiä ei myydä paikkakunnallani (kalliiksi tulisi aina ajella satoja kilometrejä ostoksille)

- kaupoista ei löydy mieluisaa/sopivaa

(välillä kauppojen valikoimat eivät vain vastaa omaa makuani, silloin ostan mieluummin käytettynä mieluisamman Huuto.netistä)

- en jaksa lähteä kauppoihin metsästämään etsimääni tuotetta (voi olla, että joudun kiertämään kymmenen kauppaa, enkä silti löydä sopivan kokoista tai mallista vaatetta)

Pidän silti aina huolen, että hinta on kuitenkin järkevä ja tuote hyväkuntoinen. Ja osaan kyllä ottaa huomioon huutaessani postareiden osuuden :D

Vierailija
2/3 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne idiootit jotka myyvät rikkinäisiä ja tahraisia vaatteita "kotivaatteeksi" hinnoilla joilla saisi uuden ja puhtaan vaatteen kaupasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut itse saatan tehdä samoin. Yleensä kyseessä kyllä uusi tai ainakin uudenveroinen tuote. Kaupasta ei ehkä saa enää sitä ihanaa kuosia, jonka juuri haluan, niin voinpa maksaa sitten vähän enemmän.

Joskus oon päättänyt jo hyvissä ajoin, et tuon minä haluan ja jätän huudon kuitenkin ihan viime tippaan. Sit siellä onkin joku muukin viime tipassa kärkkymässä samaa tuotetta ja hänkin siis "päättänyt" et tämän minä saan. No, yllättäin siinä kilpaillessa saattaa tulla huudettua enemmän, kun osasi etukäteen itse ajatellakkaan. Parempi, jos sitten osaa lopettaa ajoissa, mutta jos edelleen on olo, et otan tän vaikka maksais mitä, niin sitten eiku huutaa ja maksaa ja ehkä potee tunnon tuskia, kun tulikin innostuttua vähän liikaa. Mut onneks noita ei satu kovin usein ;)

Kauhistelin tässä vähän aikaa sitten, kun yksi POP:in käytetty body meni 36 eurolla, huhhuh.

Itsellä myös "laiskuutta" mennä kauppoja kiertelee ja siksi huutelen, mut silti yritän pitää huutamani hinnat kohtuudessa. Toki kirppareilta sais halvemmalla, mutta ei siellä paljon uusia ja uudenveroisia vaatteita ole. Enkä niitäkään jaksa kierrellä.