Vierailija

Onko täällä kellään kokemusta rinnan intraduktaalisesta papilloomasta?

Mulla todettiin sellainen yksi ja lääkäri sanoi että on hyvänlaatuinen ja yksittäisenä ei tarvitse poistaa.

Mutta halusin sen kuitenkin pois ja nyt on kirurgian polille aika viikon päästä. Mulla on rinnoissa ollut myös fibroadenoomia kolme ja ne on myös aikoinaan poistettu. Kystiä on myös...

Onko täällä kellään kokemusta papilloomasta ja poistitko sen?

Kommentit (6)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Zofi

Minulta löydettiin Intraduktaalinen papillooma nännin yläpuolelta eli hyvänlaatuinen kasvain. Sen kyhmyn huomasin ensimmäisen kerran 6 vuotta sitten pehmeänä pienenä kyhmynä. Lääkäri luuli sitä tunnustellessa ylisuureksi rauhaseksi. En päässyt mihinkään tutkimuksiin. Tänä vuonna huomasin, että se oli paljon kasvanut siitä. Tuntui jopa kovalta. Ei ole ollut mitään oireita rinnassa, muuta kuin pientä kirvelyä nännissä joskus. Menin lääkärille, koska se alkoi vaivaamaan mieltäni. Lääkäri tunnusteli sitä ja antoi lähetteet mammografiaan ja ultraan. Niissä näkyi, että rinnasta oli 2-3cm iso kyhmy. Koska kyhmy oli kasvanut niin sain ajan leikkaukseen. Leikkaus on viikon päästä. Sain ootella sitä vain kuukauden. Yllättävän nopeaa sain kaikkiin tutkimuksiin ja leikkaukseen ajat. Näillä näkymin minulle pitää leikkauspäivänä käydä röntgenissä ja leikkauksessa. On se mukavampaa elää, kun tietää että kyhmy on sitten poissa.

Vierailija

Minullakin löytyi tämä. Oireena oli verinen erite nännistä. Mitään ei tunne tunnustelemalla vaan on kai syvällä ja hyvin pieni. Tällä viikolla olisi leikkaus, vaikka onkin hyvälaatuinen niin ilmeisesti parempi poistaa

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat