Viidakossa selluliittiä!
Katsoiko kukaan eilen viidakon tähtösiä?
Huomasiko kukaan erään kilpailijattaren mehviä reisisellulittejä, vaikka suhtkoht hoikat kintut olikin?
Erityisesti uimapukukuvissa näkyi!
She made my day!
Kommentit (13)
Äitini on tosi aktiivinen kuntourheilija ja todella terveelliset elämäntavat olleet aina. 165/52 ja nuoresta asti tosi muhkuraiset reidet. Samoin minulla, tosin ite oon pullukka.
39-vuotiaalle kahden lapsen äidille, joka ei aktiivisesti treenaa. Mutta ihmettelen miksi pitää kotisivuilla mainostaa painokseen 50kg? Mun mielestä kaunis ja tosiaan normikroppainen nainen, mutta surullista tuo painon huijaaminen, kun otsalohkolla näkee että elopainoa on reilusti enemmän.
Itse painiskelen täällä laihdutusajatusten kanssa ja positiivinen ylläri, että noi on kaikki ihan normaalivartaloisia, ylimäärästäkin on :)
anteeksi, mutta kun Martina mainosta aina treenaavansa kovaa ja paljon, niin oli kyllä yllättävää, että takapuoli oli niin lättänä :/
jo ekassa osassa. Ihan taikinavatsa... Onkohan raskauksien jäljiltä vai ihan elämäntavoista johtuva.
että milläkähän meriiteillä nää "kaunottaret" tuol on. Mainostetaan että kymmenen kaunotarta! ja just, tosissaan meinasin revetä kun katso ton ohjelman. Ainoa jota voi sanoa jokseenkin kaunottareksi on Sara Sieppi. Järkyttäviä harakoita kaikki tyynni! Ollaan niin olevinaa hotteja kaikkine silikonineen ja irtoripsineen! Selluliitit on pieni paha noissa neitosissa verrattuna naamavärkkiin ja älykkyyteen! :)
ei oikeesti oo missään kovassa fyysisessä kunnossa ollenkaan. suuremmaksi osaksihan hän käy kaiken maailman vartalohoidoissa, mutta ei juurikaan salilla yms.
ja ihmettelin, että kuka oli hän jolla melkoset selluliittisääret ja oli tasapaksu. Oliko se sitten tämä ex-sievinen?
Mutta eikös Susanna joskus osallistunu ihan missikisoihinkin?
En nähnyt, mutta perseellään istuvaa toimistotyöläistä tieto kyllä ihan vähän lohduttaa.