RaskaanaKO? pls help me!
Heippa kaikki, olisin erittäin kiitollinen jos vastaisitte ja neuvoisitte minua!
Kuukautiskiertoni ovat erittäin epäsäännöllisiä ja nyt olemme kokeilleet ja kokeilleet varmaan jo 3 kk putkeen ei onnistu ei.
Nyt on sit tälläsiä oireita menkat loppuivat n. 2 vk sitten, ovis oli kalenterin mukaan kuulemma 2 päivää sitten ja toinen sanoo että tänään olisi. No olemme silti nyt 2 päivää kokeilleet varalta ja oireita ovat, väsymys, 37,0 astet "kuumetta" , ei ole nälkä , vatsakrampit (niitä on AINA ollut) , kuumuus(mikä on epätavallista koska on aina kylmä), tiheä virtsaaminen joudun herätä jopa yöllä siihen,sellanen yökkö tunne välillä ja kun harrastamme seksiä haluan sitä lisää ja lisää! ( onko aivan normaalia)? siis poikaystävä jo ihmettelee että miten jaksan ja haluan kokoajan enemmän ja enemmän.
Kertokaa omia kokemuksianne KIITOS! :)
Kommentit (2)
no mä en tehny mtn testejä mutta noin laskin netin kautta, siis joo ollaa tehty joka päivä ja monta kertaa ehk nyt ollu joku 3 pvn tauko mut toivon mukaan nappaa! koska niin kauan jo yritetty :( tsemppiä sullekkin, tiedätkö ootko jo raskaana?=)
Kuulostaa tutulta,mulla oviksen aikaan on kova hinku saada lisää ja lisää seksiä :D Mulla on myös pms oireita muistuttavia kipuja aina ovulaation aikaan joten tunnistan oviksen helposti..ainut mikä mulla ongelma on et kp vaihtelee 20-40 :( joten välillä ovis tulee jo 2-4 päivää menkkojen loputtua.Tikutin ovistestin huvikseni kp 10 ja positiivinen tuli ja negaa näytti kp 15 seuraavassa kierrossa.Kalliiksi tulee tuo tikuttaminen joten neuvolatätiä kuunnellen joka toinen päivä seksiä niin pitäs napata :)tsemppiä kovasti vauvanteko hommiin :)