Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hormonitoiminta sekaisin! VERTAISTUKEA!

26.03.2012 |

Moikka!

Toivon mahdollisimman monelta kokemuksia, joita voisitte jakaa.

Aloitetaan historiasta. Minulla on siis jo 3 lasta. Olen 26-vuotias nainen. Aiemmat raskaudet ovat alkaneet ns. sen kummemmin yrittämättä. Kuukautiskierto on ollu säännöllinen 28päivää silloin kun on ollut pillerit tai ei ole ollut. Nyt on toisin. Nuorin lapseni on pian 3-vuotias. Hänen syntymän jälkeen aloitin Cerazette merkkiset pillerit imetyksen aikana, jonka jälkeen aloitettiin ehkäisy injektio Depo Provera. Tätä pisteltiin reilun vuoden, 5 kertaa, 3kk:n välein. Sitten taas otettiin käyttöön Cerazette. Depo Proveraa kun ei saa yli vuotta käyttää. Cerazettea siis syöty piikin lopettamisesta Cerazeten lopettamiseen 3/2011-11/2012. Pillerit siis jäivät pois koska toiveissa on saada vauva. Elän uudessa parisuhteessa ja haluaisimme myös yhteisiä lapsia.

Nyt siis kokemuksia hormonitoiminnan tasapainottumisesta ehkäisyn lopettamisen jälkeen. Itselläni yhä edelleen aivan sekaisin. Kierron pituudet vaihtelevia, välivuotoja, gynellä käyty, terolutit määrätty. Ovuloin, kohdun limakalvo kuulemma melko ohut. Vauvaa ei tule. Kuinka kauan joudun tästä kärsimään? Olen malttamaton sen tiedän ja toivonkin, ettei kukaan minua asian suhteen piikittele, mutta moni varmaankin on kokenut sen kun jotain oikein toivot ja haluat onnistua, mutta et onnistu. Onko mitään luonnollisia keinoja saada hormonitoiminta tasapainoon muuta kuin hormonit??

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan siis menee, että oma hormonitoiminta tasoittuu niin, että on kykenevä raskautumaan? Kokemuksia?

Vierailija
2/2 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli cerazette pillerit käytössä reilu vuoden, kierrot kyl tasaantui parissa kuukaudessa pillereiden lopetuksen jälkeen, MUTTA vauvaa ei täälläkään vielä näy eikä kuulu. Pillerit lopetettu siis 5/11,vaikkakin varsinainen 'yrittäminen' on aloitettu vasta 9/11.

Empä tiedä oliko tästä nyt apua mutta.. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla