Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jos miehellä peliriippuvaisuus, mikä avux?

Vierailija
24.03.2012 |

mitä voi tehdä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei auta teitä ollenkaan, siitä on vain haitax.

Vierailija
2/9 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen erosi, kun mies meinasi pelata talon alta- ja toinen pelaa ja huutaa perhelleen, kun häviää rahaa

t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lopetti, kun pelasi parissa päivässä hedelmäpeliin 6000€. Oli saanu rahat autostaan ja ne tosiaan meni parissa päivässä. Tuota ennen oli jo pelannu pienempiä summia mutta siis kokonaisuutena jo tosi paljon. Tämän jälkeen pääsi onneksi eroon (ihan itte) pelaamisesta mutta riippuvuus siirtyi työhn eikä tyyppiä sen jälkeen paljon kotona ole näkyny. On edenny urallaan ihan hienosti muttajossain tietty raja tänkin suhteen saisi olla!

Vierailija
4/9 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmittaa tosi paljon?

Vierailija
5/9 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä Se Sika Ansaitset Parempaa

Vierailija
6/9 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lisäksi alkoi pelata vielä talolainarahoja. Uhkapeliongelmaa oli ollut aikaisemmin, mutta summat olivat olleet kerralla pieniä, vaikka pelasikin jatkuvasti. Sitten pelasi nuo isot summat, kunnes tajusin tilanteen. Siinä käytiin aika kriisit läpi ja kaikki meidän perheen raha-asiat oli sen jälkeen mun nähtävissä/hallittavissa, mulla on oikeus miehen tileihin, mutta miehellä ei mun ja lasten tileihin.

Kun mies jäi tuosta kiinni, hänellä oli valtavat morkkikset ja sen jälkeen homma on pysynyt hallinnassa. Vuosia ei pelannut mitään, sitten pelasi vähän lottoa/kenoa, nyt ei taas hetkeen aikaan mitään. Nyt kun mies tietää, että mä näen kaikki menot, niin kai se hillitsee pelihimoa. Annan pelata lottoa tms., mutta puutun heti, jos summat menevät mun mielestä liian isoiksi.

Vierailija
7/9 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä Se Sika Ansaitset Parempaa

Mulla menee silti ihan jees! Olen saanu opiskella ja reissata lasten kanssa. Alkuun lapset ihmetteli, kun iskä ei koskaantuu mukaan mut nytten osataan jo nauttia lomista :)!

Terv. Ent hedelmäpelipelaajan vaimo

Vierailija
8/9 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sama juttu kuin alkoholisteilla, pitää tunnustaa ensin itselleen, että on ongelma ja pyytää apua ja olla halu parantumiseen. Jos ei ole, niin ero on ainoa keino, valitettavasti.

toinen erosi, kun mies meinasi pelata talon alta- ja toinen pelaa ja huutaa perhelleen, kun häviää rahaa

t. ap

Vierailija
9/9 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata uhrata omaa elämäänsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi