Minkälaiset kengät olisi hyvät puolivuotiaalle kevääksi?
Pitäisikö ostaa goretex jotkut kengät vai jotkut tavalliset lenkkarit vai mitkä?
Kommentit (11)
pitää olla kengät jos ei kävele? eikö tossut kelpaa?
nii osta halvimmat kivan näköset kengät.. siiis turha ostaa mitäään goretexejä tai muita hienouksia. hyvä jos edes löydät sopivan koon. :D:DD::D mun mielestä ihan turhaa, ostaisit vaan jotkut tossut/töppöset
Kaksi seuraavaa kulki töppösissä kunnes oikeasti nousivat pystyyn ym. ja tarttivat kengät
Pehmeäpohjaiset nahkakengät, jos kenkiä haluat. Kovilla ei pysty konttaamaa.
Itse käytän niitä ä-pakkauksen töppösiä ja lämpimämmillä esim. villasukkia tai vain sukkia ja sitten on kans sellaisia pehmeäpohjaisia "tennareita".
Eihän sen ikäinen edes välttämättä istu saati kävele tai konttaa (ainakaan tuolla pihalla märässä). Lämpimät sukat tai pehmoiset tossut jalkaan.
kun siellä on märkä maa??
Olisko kumisaappaat sitten paremmat kun ne goretexit?
t:ap
laitatko muka puolivuotiaan maahan ? vasta oppinut istumaan? :D
ehkä kannattaa oottaa et lumet ny ensin sulaa ja maa vähän lämpenee.. sit ei ookkaa enää nii märkää ja voi laittaa ne pelkät tossut :D
kyl varmaa ehdit siel hiekkalaatikolla istumaan myöhemminkin.
Ei ainakaa kumisaappaita ku ei niillä voi yhtään kontata/ryömiä, vaan jalat on sit tosi tönköt.
mikä hinku ostaa kengät?
Aikamoista. Mun 7-kuinen ryömii, eikä kyllä ole vielä tullut mieleen laittaa maahan. Sittenhän pitäisi vetää jotain kurahaalariakin päälle, joten vaikeaksi menisi.
Voitko nyt kertoa, millaisiin tilanteisiin täsmälleen niitä kenkiä tarvitsee.
töppöset ovat riittäneet. Esikoiselle ostin jotkut tossut yhdeksänkuisena, kun kesällä hiekkalaatikolla sukat alkoivat mennä turhan sotkuisiksi. Monet äidit kyllä pitävät pienillä hiekkalaatikossa istujilla ihan vaan pelkkiä sukkia, mutta itse en tykännyt sotkusta.
Toiselle lapselle en ole vielä ostanut kenkiä, vaikka hän on jo 1v 3kk. Hän ei vielä osaa kävellä, kontata nyt voi toppatöppösilläkin. Nyt kevääksi aion ostaa hänelle ekat kengät.
t:ap