Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä olisi hyvä kohde matkustaa yksin?

Vierailija
19.03.2012 |

Mä olen nyt niin täynnä tätä lapsiperhearkea, että haluaisin johonkin pariksi -muutamaksi päiväksi ihan yksin. Voisi olla vaan j.a tehdä ihan mitä huvittaa. Mikähän olisi hyvä kohde?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta kokemuksesta osaan sanoa, että Lontoossa ja Tulholmassa yksin liikkuminen ainakin toimii varsin hyvin. Eli melko naurettavaa :D no mutta, näiden lisäksi olen parisuhde/muulla -lomalla viettänyt onnistuneesti päiviä yksinäni ympäri Skotlantia, Saksaa, Ranskaa, Espanjaa, Tanskaa, Belgiaa, Hollantia, Norjaa nyt ainakin.

Älä pelkää! Jos sulla on halua ja mahdollisuus lähteä yksinäsi lomalle, ala mennä! Jo nuo yksittäiset päivät ovat tehneet ihmeitä, kokonaisista lomista puhumattakaan :)

Vierailija
2/2 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta kokemuksesta osaan sanoa, että Lontoossa ja Tulholmassa yksin liikkuminen ainakin toimii varsin hyvin. Eli melko naurettavaa :D no mutta, näiden lisäksi olen parisuhde/muulla -lomalla viettänyt onnistuneesti päiviä yksinäni ympäri Skotlantia, Saksaa, Ranskaa, Espanjaa, Tanskaa, Belgiaa, Hollantia, Norjaa nyt ainakin.

Älä pelkää! Jos sulla on halua ja mahdollisuus lähteä yksinäsi lomalle, ala mennä! Jo nuo yksittäiset päivät ovat tehneet ihmeitä, kokonaisista lomista puhumattakaan :)

Lontoo ja Tukholma toimivat erinoamisesti yksinkin, testattu on. Ihania kaupunkeja molemmat.

Hyvää matkaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi