Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuoto alkuraskaudessa, apua!

Vierailija
15.03.2012 |

Kirjoitan nyt tänne jos joku osaisi auttaa. Olen rv5+ ja olen vuotanut siitä asti kun menkat piti alkaa. Vuoto oli aluksi rusehtavaa mutta tänään on tullut veristäkin, pelkään kovasti että menee kesken:( Vuoto ei ole kovin runsasta, sidettä ei tarvitse pitää mtta tänään sitä tuli myös housuihin asti hiukan. Lääkärille olen soittanut ja käski vain seurailla, sanoi että voi olla normaaliakin. Kipuja ei ole ellei menkkajomotukset lukeudu kivuiksi ja niitä on ollut alusta asti.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei mene kesken. itse kaksi kertaa sen kokeneena tuo sinun tilanne kuulostaa pelottavalta. anteeksi.

Vierailija
2/3 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei edes pääse tutkimuksiin eikä sitä vielä tuossa vaiheessa kai millään ees nää että mikä siellä on.

Mulla oli tuulimuna raskaus jossa vuoto alkoi viikolla 10 ja meni kesken, sen jälkeen kun tulin uudestaan raskaaksi kesti vuotoa alusta asti viikolle 11 asti, sidettä ei tarvinnut mutta muutamina päivinä tuli oikein tummaa verta niin että tarvitsi siteen.

Sitten se loppui... Ultraan pääsin vasta viikolla 9 kun ei ollut kipuja... Se oli niin raastavaa ja stressaavaa aikaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä punertavampaa, välillä rusehtavampaa, välillä niukkaa ja välillä tarvitsi sidettäkin käyttää.

Kaikki sanoivat että se on normaalia ja ei voi kun odottaa ja itseä pelotti miten käy.

Raskaus jatkui ja ultrassa näkyi istukka kohdun suulla ja jotain kökkäreitä kohdussa, vanhaa vuotoa tai jotain. Plus limakalvoni, siis nenässäkin olivat todella herkillä josta punertava vuotokin saattoi johtua.

Raskaus meni loppuun asti hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan