Me Naiset kannessa
Reino ja Maria Nordin kehuvat järjettömän hyvää seksielämäänsä. No, joopa joo. Meinasin alkaa seuraamaan Iholla, mutta tämän perusteella en taida ainakaan heidän elämästään kertovia jaksoja katsoa. Ei sillä, että se olisi huono asia kun seksi luistaa. Mutta jotenkin tulee inflaatio kyseisiä henkilöitä kohtaan kun tämän otsikon tavaa ruuhkaisessa kassajonossa.
Kommentit (13)
Tuollaiset kakarat tiedä seksistä mitään. Noloja
Musta Reino Nordin on suunnilleen mun ikäinen, ja mä täytän tänä vuonna 32.
Meinasin alkaa seuraamaan Iholla, mutta tämän perusteella en taida ainakaan heidän elämästään kertovia jaksoja katsoa. .
Mä ajattelin, että ollaan Reiskan kanssa ikätovereita!
No, kertokaa sitten edes, mikä sarja on kyseessä!
Persoonasi on vielä muutoksessa.
Reino on osoittanut kypsymättömyytensä useissa haastatteluissa. Rouva taitaa olla vielä nuorempi
ja maria nordin ristiriitaisia tunteita aiheuttava henkilö, naureskeli kuinka hänen lapsensa toistelee isin ja mummin kiroiluja...
Olet kakaraPersoonasi on vielä muutoksessa.
Reino on osoittanut kypsymättömyytensä useissa haastatteluissa. Rouva taitaa olla vielä nuorempi
Mun mielestä sun persoonallisuutes taas kuulostaa siltä, että pidät itseäsi nuorempia aina kakaroina, riippumatta siitä, minkä ikäisiä nämä ovat.
sanoi jossakin nettilehdessä, että tietää miltä tuntuu olla se, josta kukaan ei kirjoita, joten voi nyt kokeilla julkisuuttakin. Toivottavasti Reino on kertonut, että yleensä kirjoitetaan sitten pelkkää paskaa. Aika monet haluaisi olla julkisuudessa, mutta luultavasti siellä ei ole niin ihanaa, kuin voisi luulla.
Vaimosta en oo ikinä ennen kuullut, mutta näköjään se on ihan samanlainen.
niin tätä iäkäs henkilö puhui itsenäisyyspäivän vastaan otolla molosta...onko tää repa nyt se kyseinen molo...
kyseiset ihmiset hakevat julkisuutta, hinnalla millä hyvänsä. Mitä muutakaan tuo on?