Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt kyllä ottaa päähän työkaverin raskaushehkutus!

Vierailija
16.11.2005 |

Työkaveri tässä hehkuttaa täysillä raskautta, ja miten on ostellut tarvikkeita ja miten on käynyt ultrassa jne.

Minä tässä vieressä vaan kärvistelen keskenmenoni kanssa...AARRGGHH!!

Olis nyt jo hiljaa prkle!!!!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että raskaus ja lapset voivat monille olla tosi herkkä paikka ja ettei töissä tarvitsisi ylenmäärin mainostaa omia asioitaan.

Vierailija
2/5 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta silti voisi jo olla hiljaa, en kestä tätä kohta enää!

T. AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenellä kiinnostaa kuunnella raskaushehkutuksia ja kenellä ei. Ärsyttäviä tuollaiset oman napansa ympärillä eläjät.

Vierailija
4/5 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on raskaana niin pitääkö silloin hävetä hiljaa nurkassa? Kel onni on niin sen kätkeköön?

Itse kärsin 3 vuotta lapsettomuudesta, silti joka kerta kun joku työkaveri tuli raskaaksi olin ensimmäienä onnittelemassa ja myötäelämässä sitä onnea vaikka sisällä raastoi.

Kun viimein tulin raskaaksi ei lähimmät työkaverit edes onnitelleet (toinen oli yrittänyt lasta muutaman kuukauden ja toinen taas oli sekundäärisesti lapseton)

Muistathan sitten kun tulet uudelleen raskaaksi olla ihan hiljaa raskaudestasi!

Vierailija
5/5 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

etteikö työkaveri saisi puhua raskaudestaan, mutta sellainen on ärsyttävää jos jauhetaan jostakin omasta jutusta koko ajan. Aivan kuin se olisi kaikkien mielestä maailman mielenkiintoisin juttu. Ja kun kaiken lisäksi on kyseessä näinkin herkkä asia.