Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten niin vaahtomuovipatja ei ole hyvä?

Vierailija
02.03.2012 |

Meillä kalliit runkopatjat kalliilla sijauspatjalla, on ihan alan liikkeessä asiantuntijan kanssa valittu. Sekä minä että mieheni pitää sänkyä huonona nukkua. Itsellä aamuisin paikat kolottaa. Aika ajoin olen nukkunut jomma kumman lapseni sängyssä, ja silloin ei ole paikkoja aamulla kolottanut, on ollut hyvä nukkua. Lapsilla Ikean vaahtomuovipatjat, ei halvimmat mutta ei kalleimmatkaan. Olenkin ajatellut ostaa sänkyrungon ja siihen vaahtomuovipatjat, ja heivata tuo nykyinen kirottu sänky kaatikselle. Onko kukaan ollut tyytyväinen vaahtomuovipatjoihin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en yhtään tykkää runkopatjoista, suurin osa niistä minulle liian pehmeitä. Nukun n. 15 cm korkealla vaahtomuovipatjalla, itselleni ehdottomasti se paras valinta!

Vierailija
2/6 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aina hieman riskipeliä.

Ei välttämättä olekaan hyvä nukkua, ei ole niinkään hinnasta kiinni, kunhan on kuitenkin riittävän laadukas.

Itse en vyöhykepussijousitetuista patjoista välitä.

Vaikka ovat kalliimpia kuin bonnelit.

Vaahtomuovi patjoissa on se huonopuoli että kunnollisesta vaahtomuovista vähintään HR35 ei kukaan enää tee patjoja.

Tai jos tekee niin vaikea löytää.

Yleensä patjat on E20 - 25 tai jotain muuta halpiskamaa, joka kuoleentuu käytössä äkkiä.

Mutta niitähän voi aina tarvittaessa vaihtaa.

Muista kuitenkin käyttää petaria (petauspatjaa) myös vaahtomuovipatjojen kanssa. Ihminen hikoaa paljon yön aikana.

T. huonekalumyyjä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Futoni on parempi kuin vaahtomuovi

Tottakai on. Tempurkin on.

Kyseessä nyt on vain henkilö joka ei pidä uusista kalleista runkosängyistään.

Uskaltaisitko myydä hänelle kalliit Futonit tai Tempurit?

Vaahtomuoviahan pidetään huonoimpana vaihtoehtona, mutta jos joku pitää siitä niin mikäs siinä.

T. Huonekalukauppias

Vierailija
4/6 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oleellista tuossa on myös hyvä sälepohja, ei liian suuria rakoja (max 4cm). Patja on n. 20cm paksu, petauspatjaa meillä ei ole.

Vierailija
5/6 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaahtomuovipatjat on parhaita. Sellaiset joissa nukkujan painohaarukka esim 60-90 kg niin ja monta vyöhykettä. Veken kalusteesta verkkokaupasta löysin sellaiset.

Vierailija
6/6 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvemmat vaahtomuovipatjat on lötköjä, n 23 kiloa kuutiolla tai vähemmän. Kalliimmat on tiiviimpiä. Esim 30 kg kuutiolla on jo aika jämäkkä.

Katso vaikka Jysk'n sivulta niin saat käsityksen. Patjan ei tarvi olla paksu kun se vain on tiivis.

Onhan se vaahtomuovi mukautuva, siinä on miljoonia pikku "jousia".

Sängynpohjiakin on erilaisia. Erehdyin ostamaan sängyn jossa on päätylauta, eli jalkopäässä ei voi istua. Joustinpatjassa ei ollut sitä vikaa.