Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hankala toi kalorilaskuri.fi

Vierailija
29.02.2012 |

Olen nyt kolmatta päivää sitä pitäny, enkä vaan saa tolkkua siitä. No onneks meksoin vaan sen 2vk, niin en köyhtynyt paljon.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kalorilaskuri.fi:n mukaan mulla on tämän päivän kalorit jo tapissa, vaikka söin aamupalaksi ruisleivän yhdellä leikkeleellä ja yhdellä juustosiivulla. Lounaaksi kanaa ja riisiä pienen lautasellisen. Olen ollut tänään uimassa ja kuntosalilla ja silti se taulukko ilmoittaa että yli menee jos tänään vielä syön jotain. Nälkä kurnii mahassa ja tuntuu typerältä että noista aineksista tulisi 2200kaloria. Ihan tarkasti laitoin annoskoot ja painot, eli siitä ei voi olla kyse. En käytä kalorilaskuria enää.

Vierailija
2/11 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta se on tosi helppo ja yksinkertainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin helppo ja tosi hyvä kun se on niin monipuolinen kaikkinensa.

Vierailija
4/11 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta se on tosi helppo ja yksinkertainen.

Mitä siinä pitäis sit konkreettisesti näkyä? Lisään kaikki syömäni ruuat tarkasti ja liikunnan määrän. Mä en nyt oikein ymmärrä, että mistä voin sitten nähdä sen kokonaisuuden? Siinä on jotain sata välilehteä ja jokaisessa on jotain...

Vierailija
5/11 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai sulla on laaja näkymä käytössä?

siinähän ne pääsivulla kaikki näkyy, syödyt ruuat, niiden makrot, veden kuidun ja rehujen määrä, liikunnasta tulleet lisäkalorit, syödy, jälkellä olevat jnejne..

Vierailija
6/11 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä näet tilastoista, miten edistyt. Parasta on painokäyrä. Itselleni nämä ovat olleet laihdutuksessa kaikkein motivoivinta.

Vierailija
7/11 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en saa siitä mitään kannustusta mihinkään. No mitä siitä sitten jos tiedänkin paljonko olen syönyt mitäkin prosentuaalisesti?? Tai paljonko kaloreita poltan liikkuessani? Ei ne tiedot tule mulle mitenkään "yllätyksenä". Maalaisjärkikin sen jo sanoo, että liikkuessa kaloreita palaa ja syödessä niitä tulee lisää. Eri asia on mitä suuhunsa tunkee, mut kaikkihan tietää että salaatti on kevyempää kuin ranskalaiset. Eli tää kalorilaskuri.fi on tarkoitettu vähän tyhmille ja yksinkertaisille ihmisille vai??

AP

Vierailija
8/11 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko sä oot provo tai hiton tyhmä.

Miksi liityit Kalorilaskuriin jos osaat noi hommat muutenkin? Varmaan ymmärrät sanan kalorilaskuri, se laskee kaloreita?

Itse kuulun Kiloklubiin ja kyllä mulle tuli aika yllätyksenä monen tuotteen kalorit.

Enkä tiennyt yhtään mitä mikäkin liikuntamuoto kuluttaa.

No nyt olen 18 kg kevyempi ja muutenkin viisaampi :)

Vierailija
9/11 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

seurata käppyröitä ja liikuntamäärää, blogissa voit kirjoittaa ja katosa prosentuaalista tai kilomääräistä pudotustasi yms.

Kannustus tulee omasta hyvästä olostasi ja peilikuvastasi yms. et kai luule että jotkut numerot ja pampulat paljon kannustaa?

Miksi ihmeessä edes käytät laskuria jos kerran osaat laskea ja tiedät kaiken, luulisi ettei sellaisella ole mitään ongelmaa kilojen kanssa?

Minäkin osaan laskea mutta en osaa arvioida määirä enkä myöskään kulutettujen määrää.

Vierailija
10/11 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun siitä aika paljon puhuttiin, niin päätin tarkistaa mistä puhutaan. Ja kyllä, minä pystyn laihduttamaan ilman kalorilaskuriakin. Ei siinä nyt mitään rakettitiedettä tarvita, että osaa syödä oikein.

AP

Vierailija
11/11 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen huono arvioimaan. Vähäkalorisesti tuppaa lipsahtaa vähäiseksi syömiseksi, osaan suunnilleen arvioida mutta mielikuvat tekee tepposet. Osaan arvioida normaaliruokia mutta vähänkin erilainen niin metsään menee että heilahtaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan