Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kilpirauhasen vajaatoiminnasta ja sen demonisoinnista

Vierailija
28.02.2012 |

Ihan uskomatonta miten paljon nyt jokainen sairastaa kilpirauhasen vajaatoimintaa. Ihme muotitauti.

Jokainen diagnosoi kotonaan itselleen tuon vaivan ja potee sitä niin, että hyvä että voi elää normaalisti kun on niin vaikeaa kun on pitkäaikaissairas.

Mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta sekä struuma, jota seurataan kunnes tunnen leikkaustarvetta.

En koe olevani erityiskohtelun tarpeessa, lääkitys menee aamulla alas monivitamiinitabletin kanssa enkä todellakaan tuo tuota vaivaa normaalielämässä esiin. Ei ole tarvetta.

Olen ylipainoinen, mutta ylipainoni syyt on jossain aivan muualla kuin kilpirauhasessani, toki hoitamattomana se vaikutti, mutta kun lääkitys alkoi paino putosi 5 kg. Eli en yksinkertaisesti voi laittaa, niin kuin hyvin moni muu tekee, roimaa ylipainoani kilpirauhaseni syyksi.

Lopettakaa nyt hyvänen aika se vouhottaminen.

Ihmisillä on oikeita, vaikeitakin sairauksia koettavanaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle sisätautien erikoislääkäri totesi, että painonpudotus voi vajaatoimintaa sairastavalla olla erittäin vaikeaa, vaikka lääkitys olisikin kunnossa. Tästä on myös netti pullollaan tietoa, jos vain viitsii etsiä. Itselläni on treenitaustaa ja todellakaan kroppani ei toimi kuten ennen sairautta: palautuminen treenistä, tulokset ja painonhallinta on aivan eri luokkaa.

En ole kaivannut erityiskohtelua, enkä tuo vaivaa missään normielämässä esiin.

Vierailija
2/4 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle sisätautien erikoislääkäri totesi, että painonpudotus voi vajaatoimintaa sairastavalla olla erittäin vaikeaa, vaikka lääkitys olisikin kunnossa. Tästä on myös netti pullollaan tietoa, jos vain viitsii etsiä. Itselläni on treenitaustaa ja todellakaan kroppani ei toimi kuten ennen sairautta: palautuminen treenistä, tulokset ja painonhallinta on aivan eri luokkaa.

En ole kaivannut erityiskohtelua, enkä tuo vaivaa missään normielämässä esiin.

"olen lihava koska mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta".

Sanonko missä se vajaatoiminta on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle sisätautien erikoislääkäri totesi, että painonpudotus voi vajaatoimintaa sairastavalla olla erittäin vaikeaa, vaikka lääkitys olisikin kunnossa. Tästä on myös netti pullollaan tietoa, jos vain viitsii etsiä. Itselläni on treenitaustaa ja todellakaan kroppani ei toimi kuten ennen sairautta: palautuminen treenistä, tulokset ja painonhallinta on aivan eri luokkaa. En ole kaivannut erityiskohtelua, enkä tuo vaivaa missään normielämässä esiin.

"olen lihava koska mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta". Sanonko missä se vajaatoiminta on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän