Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Karppaaminen on ekologisesti täysin vastuutonta
Kommentit (2)
Se on keino maksimoida kulutus = voi syödä mahdollisimman paljon lihaa (joka on kallista verrattuna kasviksiin) lihomatta. Jos haluaa laihtua, pitää soveltaa Hienon ohjetta ("turpa kiinni") tai puputtaa kasviksia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Heität provokatiivisen aloituksen, muttet perustele mielipidettäsi mitenkään. Aika köyhää. Yrittäisit edes. Ja kenties se Brasiliasta tuoti härän piffi ei ole se suurin ympäristörikos. Ja kun se on niin hyvääkin :)