pinna kiristyi eilen kun tuttuni vaan jaarittelee puhelimessa
Onko kellään muulla tuttavaa joka puhuu ummet ja lammet puhelimessa ja sitten tulee raja ettei enää
jaksaisi puhelimessa puhua. Sillä tulee aina joku "linkki", mistä se jatkaa.
Eilen oli niin vakavaa pohdiskelua sillä etten voinut lopettaa yhtäkkiä puhelua.
Mutta alkoi jo hermostuttamaan..
Kommentit (4)
tuollainen tuttava. Eikä paljoa vaikuta vaikka vauva alkaisi taustalla huutamaan/kitisemään, toteaa vain ohimennen "no mikäs pikkumiestä nyt kiukuttaa" ja jaarittelu jatkuu. Kun totean että mun pitäis nyt lopetella, mennä vaikka vaihtamaan vaippaa, on kuin ei olisi kuullutkaan vaan jatkaa jorinoitaan.
Varmaan rasittavaa. Sillä ei varmaan oo lapsia?
tuollainen tuttava. Eikä paljoa vaikuta vaikka vauva alkaisi taustalla huutamaan/kitisemään, toteaa vain ohimennen "no mikäs pikkumiestä nyt kiukuttaa" ja jaarittelu jatkuu. Kun totean että mun pitäis nyt lopetella, mennä vaikka vaihtamaan vaippaa, on kuin ei olisi kuullutkaan vaan jatkaa jorinoitaan.
Varmaan rasittavaa. Sillä ei varmaan oo lapsia?