Psykologiset testit jne. voidaan lopettaa työhönotossa.
Kaikkein tehokkaimmin kusipäät kuoriutuvat kun järjestää saunaillan.
Se on NIIN nähty juttu jo, testit jne. kaikki muu menee loistavasti, tyyppi on mahtava sun muuta, ja kun tulee ensimmäinen saunailta ja muutama saunakalja, niin se perimmäinen idiootti kuoriutuu esiin.
Kommentit (3)
Mitä ihmeen väliä sillä on työnteon kannalta, millainen ihminen minä olen kännissä? Olen yleensä ihan kusipää sillon. Työssäni kuitenkin olen varsin pätevä enkä yhtään kusipää. Töissä en ole koskaan kännissä, joten mitä hiton väliä sillä on kuinka kusipää kännissä olen?
Jos lähden työkavereiden kanssa viihteelle, en yleensä nykyään otakaan alkoholia, koska se muuttaa mut niin kusipääksi.
Mitä ihmeen väliä sillä on työnteon kannalta, millainen ihminen minä olen kännissä? Olen yleensä ihan kusipää sillon. Työssäni kuitenkin olen varsin pätevä enkä yhtään kusipää. Töissä en ole koskaan kännissä, joten mitä hiton väliä sillä on kuinka kusipää kännissä olen?
Jos lähden työkavereiden kanssa viihteelle, en yleensä nykyään otakaan alkoholia, koska se muuttaa mut niin kusipääksi.
minä ainakin olen juovuksissa ihan täysi kusipää ja siksi en itse asiassa ikinä osallistukaan saunailtoihin tai muihin tilaisuuksiin joissa juodaan. Mutta kyllä minä selvinpäin olen ihan hyvä työntekijä ja työkaveri. Joillain vaan pienikin määrä alkoholia muuttaa persoonaa tosi rajusti, eikä se kerro mitään hänen perimmäisestä luonteestaan. Vain siitä, miten vieras kemikaali joka sammuttaa aivoissa tiettyjä alueita hänen käytöstään manipuloi.