Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksiköhän haluan pettää miestäni? minä en ymmärrä itseäni

Vierailija
22.02.2012 |

minun mieheni on lähes täydellinen, kiltti, huomaavainen, hyvin komea. Olemme olleet aviossa 8 vuotta.

Mutta minä haluan harrastaa seksiä jonkun toisen kanssa, ja olen jo kerran pettänyt. Mikä minua oikein vaivaa? miksi haluan vierasta?

Onko kellään vastaavaa kokemusta, tunnetta?

Minulla on voimakkaat seksuaaliset halut, ja se saa koko vintin sekaisian, en saa tarpeeksi kotona seksiä.

ap

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun mieheni on lähes täydellinen, kiltti, huomaavainen, hyvin komea. Olemme olleet aviossa 8 vuotta. Mutta minä haluan harrastaa seksiä jonkun toisen kanssa, ja olen jo kerran pettänyt. Mikä minua oikein vaivaa? miksi haluan vierasta? Onko kellään vastaavaa kokemusta, tunnetta? Minulla on voimakkaat seksuaaliset halut, ja se saa koko vintin sekaisian, en saa tarpeeksi kotona seksiä. ap

koska kirjoitit juuri aloituksesi. Ei sitä tarvitse kuitata ap:lla.

Vierailija
2/12 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun mieheni on lähes täydellinen, kiltti, huomaavainen, hyvin komea. Olemme olleet aviossa 8 vuotta. Mutta minä haluan harrastaa seksiä jonkun toisen kanssa, ja olen jo kerran pettänyt. Mikä minua oikein vaivaa? miksi haluan vierasta? Onko kellään vastaavaa kokemusta, tunnetta? Minulla on voimakkaat seksuaaliset halut, ja se saa koko vintin sekaisian, en saa tarpeeksi kotona seksiä. ap

koska kirjoitit juuri aloituksesi. Ei sitä tarvitse kuitata ap:lla.

ap

Vierailija
4/12 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se on vain ns. yleisesti komea "kaikkien mielestä", niin ei se tarkoita että hän vetoaa nimenomaan sinuun seksuaalisesti. Mieti onko hän fyysisesti vetoava ja jollei, niin onko ihme että ihailet oman tyyppisiäsi miehiä, joihin tunnet vetoa.

Jos kyse vain seksin puutteesta, niin puhu hyvä ihminen siitä miehellesi ja kerro että panettaa niin jotta jos ei kotoa saa, on mentävä vieraisiin. Muutenkin jos seksielämä kaipaa piristystä, niin jutelkaa miten sitä voisi piristää, jos on esim. urautunut tms.

Ennenkuin menet toiste vieraisiin, juttele miehesi kanssa ja mieti tykönäsi, että oletko valmis laittamaan koko suhteenne vaakalaudalle. jos jäät kiinni, hän todennäköisesti joko jättää tai sitten antaa toistaiseksi anteeksi, mutta pettää omalta puoleltaan myös myöhemmin. Kestätkö nämä seuraukset, onko lapsia, kärsivätkö he jos jompi kumpi seuraus toteutuisi?

Vierailija
5/12 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi sun tilantees kuulostaa. Oletko ollut muiden miesten kanssa ennen omaasi?

Kyllä mä suosittelen keskustelmaan oman miehen kanssa ja pyrkimään parantamaa seksielämää hänen kanssaan.

Tossa saa jompi kumpi siipeensä ennen pitkään!

Vierailija
6/12 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkä ja tumma. Ei vain minun mielestäni komea.

se jonka kanssa petin ei ole ollenkaan niin viehättävä mutta seksi hänen kanssaan oli taivaallista, tunsin kovaa halua häneen. Kaipaan sitä lisää.

Mieheni kanssa se on perusettiä ja hän on sitä mieltä etä mitä hän minulle antaa, se saa riittää. :( Hän ei ikinä uskoisi jos tietäsi että olen pettänyt, pitää minua 100% luotettavana, eikä siksi anna seksiäkään sen enempää.

Hän lähtisi kävelemään jos tietäisi tilanteen, sitä en halua. Rakastan hän niin hullultako se tuntuukin.

ap

Vierailija
7/12 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
8/12 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olen niin kovin ihastunut toiseen mieheen ja kaipaan häntä jatkuvasti, kun kotona on ihana mies, jota rakastan ja joka rakastaa minua. En osaa neuvoa sinua, mutta joskus asiat ovat monimutkaisia. Täytyy vain miettiä missä haluaa olla muutaman vuoden päästä ja toimia sen mukaan. Vaikeeta tietysti voi olla.

Vierailija
9/12 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olen niin kovin ihastunut toiseen mieheen ja kaipaan häntä jatkuvasti, kun kotona on ihana mies, jota rakastan ja joka rakastaa minua. En osaa neuvoa sinua, mutta joskus asiat ovat monimutkaisia. Täytyy vain miettiä missä haluaa olla muutaman vuoden päästä ja toimia sen mukaan. Vaikeeta tietysti voi olla.

ajattelin että hommaan vaan sellaisen panokaverin jota pidän sitä piilossa, sen aikaa kun se paneminen tuntuu mukavalta. Kaipaan kai seikkailua tähän tylsään arkeen.

ap

Vierailija
10/12 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatella, joillain on ihan OIKEITA ongelmia. Sulla on vaan kiima ja lutkan luonne.

Vierailija
11/12 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiset ketjut. Ei sinulla, Ap, ole mitään hätää. Elämässä ei vain saa kaikkea mitä haluaa. Suoraan sanottuna inhottaa kun etsit täältä siunausta pettämisellesi. Minulta et sitä ainakaan saa. Ensiksi puhu miehesi kanssa ja sano ettei seksi ole mielestäsi riittävän tyydyttävää. Toiseksi opettele sietämään arkea ja tylsyyttä.

Vierailija
12/12 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etköhän tiedä itse?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän