Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten viiksikarvat poistetaan kotikonstein?

Vierailija
19.02.2012 |

Olen huomannut iän karttuessa että, ikävä kyllä, myös viiksikarvat ovat karttuneet.

Ja kun olen tumma, myös karvat ovat tummia ja näkyviä.

Nyt olen saksilla leikannut niitä, mutta aika mahdotonta, kun ei saksilla saa kovin läheltä ihoa leikattua.

Pinseteillä koetin myös, mutta ihan liian kivuliasta!

Miten muut hoitavat tämän ongelman? Vai tarjoudunko töihin sirkukseen viikset omaavana naisena:D

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka näillä

Vierailija
2/9 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aika herkkä iho?

Jalat ja kainalot ajan höylällä, mutta jotenkin viikskarvat tuntuu niin pieniltä, että lähteekö ne höylällä?

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt hullu mee leikkeleen millään saksilla tai höylällä!!! Aivan kamalaa jälkeä heti sillä sekunnilla kun ne karvat vähänkään kasvaa sieltä!!

Joko vahaamalla tai nyppimällä, vahaamalla saa yhdellä kirpaisulla monta! Jos otat pinseteillä, niin venytä ihoa ja sitten kiskaise, se käy vähemmän. Ja muistapa nyppiä myös niitä nenäkarvoja..!

Vierailija
4/9 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri passeli naamakarvoihin. Säärille liian tehoton ja kainaloihin liian kivulias.

Vierailija
5/9 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttää vahaliuskoja. Varmaan just noita Veetin.

Vierailija
6/9 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin 14-vuotiaana ja toistaiseksi olen ollut tyytyväinen valintaani. Höylää tarvitsee käyttää pari kertaa viikossa. Pinseteillä olen välillä vähän kokeillut mutta siinä menee niin tuhottomasti aikaa.

Mitään vahoja en ole kokeillut. Ehkä joskus vielä kokeilen. Sellaisilla karvanpoisto vaahdoilla ei tee yhtään mitään. Niillä ei saa kun ihon punaiseksi ja kipeäksi ja karvat katkee puolivälistä jos katkee ollenkaan.

Vierailija
7/9 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy ensin pari kertaa kosmetologilla poistattamassa. Opit tekniikan siinä samalla. Miten kannattaa kiristää ihoa ja painaa kielellä sisäpuolelta siitä kohtaa, josta vahaat...

Kun tekniikka on hallussa, niin se poistaminen kestää 5sekuntia ja kahdella kirpaisulla selviät (ilman ylimääräisiä ihorasituksia).

Vierailija
8/9 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinseteillä nyppiminen on hitaampaa ja sattuu paljon enemmän. Vahaamalla pääsee nopeammin.

Vierailija
9/9 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos en joskus jaksa niin höylällä hujautan.

Nyppiminen tuo pitempiaikaisen hyödyn joten suosittelen sitä. Kipuun tottuu.