Murhattujen lasten ja äidin kuolinilmoitus on hesarissa :(
Kommentit (14)
oliko tää se helsingin juttu, jossa isä tappoi vuonna 75 syntyneen vaimonsa ja ne kaksi pientä tyttöä?
oliko tää se helsingin juttu, jossa isä tappoi vuonna 75 syntyneen vaimonsa ja ne kaksi pientä tyttöä?
Tosin tytöt olivat pieniä: v. 2010 ja 2007 syntyneet.
isä suremassa?
Siinä oli isä ja "Sirkka" tmv. ensimmäisellä rivillä. Tältä naishenkilöltä oli erikseen tekstinpätkä ("Miksi" tyylinen) ilmoituksessa eli hän oli selkeästi hyvin läheinen kuolleille. Kenties miehen (isän) äiti? Ei tuntunut olevan kuolleen naisen äiti kuitenkaan.
Isä tappoi perheen ja sytytti kämpän tuleen. Itse pakeni sitten parvekkeelle. Tää jolla oli ihan ihme Facebook-sivu.
isä suremassa?
Siinä oli isä ja "Sirkka" tmv. ensimmäisellä rivillä. Tältä naishenkilöltä oli erikseen tekstinpätkä ("Miksi" tyylinen) ilmoituksessa eli hän oli selkeästi hyvin läheinen kuolleille. Kenties miehen (isän) äiti? Ei tuntunut olevan kuolleen naisen äiti kuitenkaan.
Oletan, että "isä" on tapetun äidin isä ja "Sirkka" tämän puoliso.
Niin, se oli äidin isä, mutta ei tämä lasten isä eli tappaja!
isä suremassa?
Tuli automaattisesti mieleen lasten isä kun äiti ja lapset olivat kuolleet. Surullista kaiken kaikkiaan.
ottaa kuvan ja laittaa tänne? Kun itse en pääse hesaria lukemaan.
t.utelias
kun luin tuon kuolinilmoituksen. Ei pysty ymmärtämään ihmisluonnon pahuutta... :'(
ja olikos siinä ilmossa naisen äitiä tai sisaruksia? Ja millanen runo niillä oli?
Pääsen vasta huomenna lukee hesarin itse
Ollut surijana julkisessa ilmoituksessa :o
Vai se toinen, mikä se nyt olikaan?