Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aina saman kaavan mukaan :(

Vierailija
18.02.2012 |

Jos ollaan lauantaina tai sunnuntaina lähdössä kaupoille tai asioille meidän hommat menee aina saman kaavan mukaan.

Minä herään n tuntia ennenkuin mies. Laitan kahvit ja aamupalan itselleni. Mies nousee ylös kun sitä huvittaa ja laittaa aamupalan itselleen.

Menen suihkuun, tällä aikaa mies käy laittamassa auton lämpiämään ja pesee hampaansa. Kun tulen suihkusta, hän menee sinne. Tällä välin minä pengon vaatekaappia ja saan jotakin päälleni. Sitten alkaa juoksu vessan ja makkarin välillä: hampaanpesua, hiustenlaittoa, meikkiä, korut.

Kun mies tulee suihkusta hän pukee vaan vaatteet päälle ja sit on valmis.

Arvaatte, että olen hiukan kettuuntuut tilanteeseen. Kun edes joskus mies voisi ekana mennä suihkuun, tai nousta sängystä. Itse en voi maata pidempään sängyssä, tulee pää kipeäksi.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hidas syömään aamiaista ja laittautumaan, eikai se miehen vika ole? Oletko jutellut asiasta hänelle, kannattaa ensin valittaa tänne ja sitten vasta mainita miehelle, mikä vituttaa. :)

Vierailija
2/12 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä sinun ongelma on?

Kirjoituksestasi saa vaikutelman, että sinä heräät aikaisemmin ja olette yhtä aikaa lähtövalmiit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oli asian ydin?

Vierailija
4/12 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitäisi nousta sinua ennen, että sinä ehtisit paremmin meikata??? Olet vihainen hänelle siitä, että sinulla menee enemmän aikaa kaikkeen pipertämiseen?

Juu en arvaa mikä nyt mättää.

Vierailija
5/12 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten ihmeessä se on miehesi vika, että sinulle tulee pää kipeäksi tai että sinun aamutoimesi kestävät kauemmin? Olisin kiitollinen siitä, että mies käy laittamassa auton lämpiämään ja hoidatte kuitenkin vain molemmat omat aamutoimenne, eri asia jos mies olettaisi sinun tekevän hänelle aamiaista. Eli nyt meni totaalisen ohi miksi valitat.

Vierailija
6/12 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaat hyvin ilmankin ja säästät hermojasi. Se on ilmeisesti tarpeen.

Vierailija
7/12 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajunnut nyt alkuunkaan. Mikä oli se pointti?

Vierailija
8/12 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

informaatioarvo onkin nolla, niin tämä viesti pesee kyllä nekin. Miten joku voikin saada aikaiseksi noin monta riviä täysin tyhjästä?

Vierailija
9/12 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt meni minullakin pointti ohi. Oletko nyt harmissasi siitä kun mies on nopeammin valmis kun sinä, vaikka nukkuu pidempään??

Vierailija
10/12 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun juokset makkarin ja vessan väliä? Tämänkö halusit piiloviestittää?

Vierailija
11/12 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sen miehen pitäisi nousta aiemmin, jos sun aamu kuluu nyt jo vessan ja makkarin väliä juostessa?

Miten sun aamu helpottuisi, jos mies menisi ensiksi suihkuun? Meikkaisitko sillä välin, ja menisit meikattuna sitten suihkuun? Täh?

Vierailija
12/12 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hidas syömään aamiaista ja laittautumaan, eikai se miehen vika ole? Oletko jutellut asiasta hänelle, kannattaa ensin valittaa tänne ja sitten vasta mainita miehelle, mikä vituttaa. :)

se vitutus on parempi pitää ihan omana tietonaan.

Voin sieluni silmin kuvitella, kun viimeisen päälle pyntätty ap alkaa avautumaan miehelleen ja mies on ihan pihalla, kun ei tajua yhtään sen paremmin kuin mekään, että mikäs se ongelma nyt onkaan :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä