Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ja uskovaiset on heti mielenterveyspotilaita!!!

Vierailija
18.02.2012 |

Että mulla osaa alkaa vituttaa tää palsta näissä uskonasioissa! Olisko parempi, ettei näihin edes lähettäis enään. Täällä nauretaan jumalalle, saatanalle, jeesukselle, uskovaisille ja muille hörhöille.

No mutta kuulkaa, mä olen ihan täysin normaali ihminen, juon ja poltan, huolehdin lapsista, jotka ottaa mua hermoon välillä ihan hirveesti. Elän vaikeaa parisuhdetta, minä olen se, joka seksissä on aktiivinen. Olen kaunis ja saan seuraa ja tykkään kulkea baareissa, lapsista huolimatta. -no harvoin, tosin.

Mutta. Joka ilta joudun rukoilemaan jeesukselta voimaa ja suojaa, armoa ja siunausta, jokaiseen päivään. Monet ovat sanoneet, että niin se "hyvä" ja "paha" musta kamppailee. Ja voin sanoa, ettei ole helppoa. Älkää te lähtekö leikkimään näillä asioilla, jos ette itse ole nähneet tai kokeneet mitään. Minä ole nähnyt pahan ja minä olen nähnyt hyvän, ihmeet ja onnen. Ja silti se paha on aina nurkan takana, vieläkin. Siitä ei pääse eroon, jos kerran on sille polulle lähtenyt. Siihen vaan tarvitsee hakea lisää voimaa toiselta puolelta.

Ja ne jotka tällekin nauraa, niin fine, Te oikeat tän tiedätte. Se riittää..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole mitään ongelmaa sen suhteen miten toinen uskoo tai käsittää kohdallaan hengelliset asiat.

Sen sijaan minua harmittaa uskovien kristittyjen suhtautuminen omaan henkisyyteeni, se panettelu ja suoranainen valehtelu sekä vähättely MINUN kokemuksiani kohtaan hyvästä ja pahasta.

Pidä tunkkis.

Vierailija
2/9 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun antaa elämänsa koko hallintavallan Jeesukselle. Pahalla ei ole sen jälkeen sinuun mitään valtaa. Et voi kulkea kahta tietä. Sinun on valittava jompikumpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun antaa elämänsa koko hallintavallan Jeesukselle. Pahalla ei ole sen jälkeen sinuun mitään valtaa. Et voi kulkea kahta tietä. Sinun on valittava jompikumpi.

Just tätä.

Vierailija
4/9 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh Just tätä.

mihin kohtaan vastaustani olet pettynyt? Mikä tyylissäni tuotti pettymyksen?

Vierailija
5/9 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia elämää? Vai niin että paha ei voi viedä, kun kuvittelee, että kaikella on tarkoituksensa?

Niinhän nämä himouskovaisetkin ajattelee :) Lapsi kuolee ja he ajattelevat että niin oli tarkoitettu? :)

Vierailija
6/9 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala on saatanan tuotosta. Koska ilman jumalaa ei ole Saatanaa. Kaikista eniten maailmassa murhannut uskonto on kristinusko. Isä on todellisuudessa itse pirun luoma petos, kuin kaikki aikaisemmatkin hänen petoksensa.

* Isään uskovilla mailla on noin 90% kaikista ydinaseista.

* Suurimmat kirjoitetun historian joukkoteurastukset on kristinuskoisten tekemiä.

* Eniten ihmisen kehistystä taannuttanut dogmaattinen käsitys on ollut aikojen alusta kristinusko.

Sattumaako? - EI

Kaikista näistä voimme päätellä, että kristinusko ei tahdo kenellekkään mitään hyvää, ainoastaan tarjota petollista hyvän tunnetta - eli valetta. Ja itse vanhassa testamentissa ilmaistaan lopullisen ratkaisun löytyvän täystuhosta. - Vain kristukseen uskovilla on tälläkin hetkellä ainoastaan aseet sellaisen toteuttamiseen.

Vierailija
7/9 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala on saatanan tuotosta. Koska ilman jumalaa ei ole Saatanaa. Kaikista eniten maailmassa murhannut uskonto on kristinusko. Isä on todellisuudessa itse pirun luoma petos, kuin kaikki aikaisemmatkin hänen petoksensa.

* Isään uskovilla mailla on noin 90% kaikista ydinaseista.

* Suurimmat kirjoitetun historian joukkoteurastukset on kristinuskoisten tekemiä.

* Eniten ihmisen kehistystä taannuttanut dogmaattinen käsitys on ollut aikojen alusta kristinusko.

Sattumaako? - EI

Kaikista näistä voimme päätellä, että kristinusko ei tahdo kenellekkään mitään hyvää, ainoastaan tarjota petollista hyvän tunnetta - eli valetta. Ja itse vanhassa testamentissa ilmaistaan lopullisen ratkaisun löytyvän täystuhosta. - Vain kristukseen uskovilla on tälläkin hetkellä ainoastaan aseet sellaisen toteuttamiseen.

Että Jumala on Saatanan nerokkain keksintö.

Vierailija
8/9 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vapaan tahdon.

Vierailija
9/9 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia elämää? Vai niin että paha ei voi viedä, kun kuvittelee, että kaikella on tarkoituksensa?

Niinhän nämä himouskovaisetkin ajattelee :) Lapsi kuolee ja he ajattelevat että niin oli tarkoitettu? :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän