Miksi ET ajele säärikarvojasi? (ov)
Näin naisen, jolla oli tosi pitkät tummat säärikarvat ja mietin, onko hän joku feministi. Hametta ja sukkahousuja kuitenkin käytti tuo alle 4-kymppinen rouva.
Mitähän muita syitä mahtaa olla?
Kommentit (15)
en vaan jaksa eikä ihokaan oikein tykkää. En kyllä myöskään käytä hameita, enkä ole parisuhteessa joten ne eivät ketään häiritsekään.
Jos menen juhliin tms, ajan silloin. Ja jos kesällä pidän lyhytlahkeisia vaatteita/menen uimaan.
Niitä kiinnostaa vain, mitä on säärien välissä. Oikeesti.
tulee harvemmin ajeltua. Kesällä ajelen parin päivän välein, kun tulee kuljettua shortseissa, mekoissa yms. Kamala näky kaverini kun kulki koko viime kesän capreissa ja mustat pitkät säärikarvat rehotti :|
Ajelu on työlästä. eikä miehelleni ole mitään väliä onko säärissäni karvoja vai ei.
Henk koht olen säärimiehiä. Eikä luonnon villahousut oikein nappaa.
minulla on tosi pitkät ja tummat karvat. Nyt talvella, just tähän aikaan on atooppinen ihottumani myös säärissä tosi pahana. En uskalla pahentaa tilaa enempää höyläämällä niitä karvoja. Mutta enpä ikinä hameissa kuljekaan.
Teen sen kerran viikossa, joka on ihan liian harvoin tummille ja tuuheille karvoille. Ajaisin kyllä, jos sääriäni esittelisin, mutta talvisin ei ole siihen tarvetta.
Kesällä pidän karvat kurissa.
ajeluasentoon. Olen raskaana ja maha on edessä. Se on myös syy miksi myös intiimialueen karvat jäävät ajamatta
oliko ne hänellä sitten niin mahtavat, että ensimmäiseksi kiinnitit huomion niihin?
Mä en ajele sen takia, koska mulla ei vaan ole aikaa. Lapset, työ, omat harrastukset. Hiukset mulla aina siististi ja meikkaan, mutta säärikarvoja en nyt niin rumina ole pitänyt, mulla tosin vaaleat.
oliko ne hänellä sitten niin mahtavat, että ensimmäiseksi kiinnitit huomion niihin?
Mä en ajele sen takia, koska mulla ei vaan ole aikaa. Lapset, työ, omat harrastukset. Hiukset mulla aina siististi ja meikkaan, mutta säärikarvoja en nyt niin rumina ole pitänyt, mulla tosin vaaleat.
Eikä kainalokarvat. Jotenn turha ajella paljasta ihoa. :)
Mutta en koe kovin tarpeellisena. Vaaleita hentoisia säärikarvoja =eivät juuri näy.