OLEN PULASSA: Kuinka vieroutua av-palstasta?
Olen viimeaikoina alkanut laiminlyömään kotitöitäni, enkä anna miehelleni ja lapselleni niin paljoa huomiota, kun ennen koska roikun päivät ja iltamyöhät vain täällä.
Facebookissakaan en enää pidä yhteyttä sukulaisiin ja ystäviin kuten ennen?
Tilapäivitykseni ovat vähentyneet, sillä nykyään jaan kaiken täällä.
HELP! Antakaa neuvoja kuinka päästä eroon tästä riippuvuudesta?!
Kommentit (15)
Luin vain ja mietin omaa kantaani tai mitä asiasta olisi minulla kerrottavaa, mutten vastanut. Sitten viestit 'etääntyivät' minusta, kun olin ulkopuolinen ja pian huomasin, etten ollut aikoihin käynyt koko sivustoilla.
Nyt olen taas täällä, mutta vain silloin, kun se ei ole keneltäkään pois eli kotitöistä tai lapsilta.
Täällä toinen riippuvuudesta kärsivä nainen. Mistä löytyiskään? Irti AV:sta tukiryhmä.
Tai onko muuta korvaushoitoa, tai vieroituslaastarit jo keksitty?
pitäisiköhän laittaa estot?. En tiedä onko se mahdollista yhdelle sivustolle.
Tämän palstan koukuttavuus on siinä, että keskustelu on niin vilkasta että aina sivun päivittäessään näkee uusia aloituksia tai nostoja. Sitten tästä ei pääse millään irti kun on aina luettavaa. Saatika jos alkaa vastailla johonkin, kun aina joku provo hyökkää kimppuun ja sen kanssa pitää alkaa vääntää :D
Itse ennen lenkkeilin, jumppasin, ompelin vaatteita yms....
Tietsikka on paha!
Pitää varmaan oikeasti luopua masiinasta ja alkaa olla taas oikea äiti!
En kehtaisi ikinä palstailla täällä edes nikin suojin...
En kehtaisi ikinä palstailla täällä edes nikin suojin...
kun mieheni tokaisi, että hänen tekisi mieli laittaa tälle sivulle jokin esto. Hän siis huomannut selvästikin huomannut riippuvuuteni.
Tämähän on parempaa kuin kokaiini eikä maksa mitään! Vieroittautumisessa ei olisi mitään järkeä.
että tälllä viikolla en avaa tietokonetta kuin oikeasti tärkeisiin asioihin (tarkoittaa nettipankkia, bussiaikataulujen tarkistamista, leffalipun varaamista tms.) ja heti asiani netissä toimitettuani laitan koneen kiinni.
Eka päivä on hankala muistaa, tekisi mieli "ihan vähän vain" tsekata av:n tilanne. Loppuviikko onkin jo helpompi ja on hienoa huomata, miten paljon enemmän saa aikaiseksi kun ei roiku täällä.
Sitten taas repsahdan.
käyn vain kerran viikossa täällä. Vaikka perjantaisin.
Ainakin se nyt on tavoite:D
mihin saa laittaa viestiä VAIN kerran päivässä. Mihinkään muuhun ei saa vastata, aloituksia ei saa tehdä, EIKÄ toisten teksteihin saa vastata tuossa vieroitusviestissä.
Jokainen sitten miettii miten sen YHDEN puheenvuoronsa käyttää; ärsyttääkö joku toinen ketju ja haluaako sanoa siitä jotain, onko kotona/töissä tapahtunut jotain minkä haluaa purkaa sanoiksi (huom. kukaan ei saa vastata kyseiseen viestiin) vai haluaako tulla kertomaan miten vieroitus onnistuu.
Vieroitus alkaa klo.24, joten pistäkääpä elämänne viimeisiin keskusteluihin vauhtia...
Totaalinen nettikielto. Se on ainoa mikä auttaa. Et saa käyttää internettiä viikkoon niin oireet alkavat vähentyä. Sitten voit kokeilla kerta viikkoon, puoli tuntia kerrallaan. Välttele tätä palstaa sillä muuten jäät taas jumiin. Minä olen jumissa mutta se ei haittaa minua.
Mitkään muut keinot ei auta. Netti pois kokonaan, niin sitten vieroittuminen onnistuu.
Täydellisellä stopilla? vai vähitellen?