Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähimmällä esimiehellä on eräs tapa, joka

Vierailija
10.02.2012 |

ärsyttää suunnattomasti ja tavallaan hankaloittaa työtäni. Hän on muuten tosi mukava ja siksikin ihmettelen, että mistä tämä ärsyttävä tapa johtuu. Mietin, että olenko vaan hiljaa vai kehtaanko ottaa asian esille? Saako/kannattaako esimiehen toimintaa kritisoida?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esimies on aina esimies

Vierailija
2/6 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse esimiehenä toivoisin, että työntekijä kertoisi, jos hankaloitan alaisteni työntekoa. Varsinkin, jos se on jotain jonka teen tietämättäni ja joka on helppo muuttaa.

Esimiehissä on kyllä eroja miten ottavat asian, joten kannattaa miettiä mitä asioita esittää ja miten. Mutta jos on muuten mukava ja tulette hyvin toimeen, mielestäni kannattaa ottaa asia esiin. Ihmisiä esimiehetkin ovat ja usein vielä kiireisiä sellaisia, jotka eivät aina ehdi kovin tarkkaan miettimään, jos tekevät jotain erilailla kuin alaisesta olisi hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja otin asian työsuojelun kanssa esille palavereissa

------

ei auttanut- lähdin

t. nro 2

Vierailija
4/6 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun et kerro ton tarkemmin. Mun esimiehellä on monta ikävää tapaa, jotka hankaloittaa mun työtäni, mutta esimies on kuitenkin esimies ja mun on sen kanssa elettävä. Jos kuitenkin tuo asia on todella merkittävästi haittaava, niin voisitko puhua esimiehesi pomon kanssa?

Vierailija
5/6 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse esimies ja tosi ylpeä porukastani: jokainen heistä on uskaltanut antaa mulle myös kritiikkiä.

Vierailija
6/6 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä hyvää itsetuntoa