Ostakaa hyvä mies huuto.netistä! Huh huh..
Kommentit (9)
harmittaa varmaan valtavasti, kunhan paranee maniavaiheesta. Tiedän yhden, joka myi talonsa ja osteli kaikenlaista turhaa kallista kamaa maniassa, onneksi talokaupat saatiin myöhemmin lääkärintodistuksen avulla peruttua.
Mutta todella törkeää noilta ostajilta edes yhtä ainoaa huutoa tuollaiseen ilmoitukseen laittaa :(
Toivottavasti on hakeutunut aamulla hoitoon.
Mun mielestä tuon ilmoituksen voisi ylläpito poistaa.
laitin ylläpidolle tosta viestin että poistavat sen. Ei tuo ihminen ole siinä kunnossa että pystyy tuosta asiasta tekemään laillisesti pätevät kaupat.
Päteeköhän tuo myyntisopimus, kun myyjäosapuoli taitaa olla syyntakeeton?
laitin ylläpidolle tosta viestin että poistavat sen. Ei tuo ihminen ole siinä kunnossa että pystyy tuosta asiasta tekemään laillisesti pätevät kaupat.
laitoin.. toivottavasti huomaavat sieltä muun viestitulvan joukosta..
Jos vauva-lehden ylläpidolle niin eivät voi mitään tehdä.
Itse en voi huutikseen laittaa viestiä kun en ole tunnistautunut asiakas.
Jos vauva-lehden ylläpidolle niin eivät voi mitään tehdä.
huutikseen tietty, ja sinne voi ilman tunnustakin laittaa.
Toivottavasti tosiaan poistavat nopeasti. Kauheaa olisi, jos olisi tosiaan tehnyt itselleen jotain ja tuo olisi jäänyt viimeiseksi viestiksi. Mutta tuskinpa on, ei kai maniassa itsemurhia tehdä?
Voi ei.