Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä keskustelevat elämää kokemattomat

Vierailija
07.02.2012 |

itseään parempana kuin "muut" pitävät nuoret naiset, jotka oikeasti eivät ymmärrä elämästä paskaakaan.

Ja sit kun se elämä kohtaa kaikkine kuvioineen ja kolhuineen, ollaan ihan hukassa vääristyneiden odotusten takia.

Sääliksi käy! Mistä teitä sikiää?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on sinun näkemyksesi, mutta minä ELÄMÄÄ NÄHNEENÄ voin kertoa, että täällä on meitä monenlaisia, niin nuoria kuin vanhempiakin. Ja kolhujakin on ainakin tässä osoitteessa tullut koettua.

Vierailija
2/7 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä keskustelevat elämää kokemattomat

itseään parempana kuin "muut" pitävät nuoret naiset, jotka oikeasti eivät ymmärrä elämästä paskaakaan.

Ja sit kun se elämä kohtaa kaikkine kuvioineen ja kolhuineen, ollaan ihan hukassa vääristyneiden odotusten takia.

Sääliksi käy! Mistä teitä sikiää?

Haittaakse?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaakse?

EI vaan ärsyttää. Ja tietty säälittää ne nuoret miehet, jotka joutuu teidän kanssa elämään.

Vierailija
4/7 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahasti väärässä, täällä on aina välillä gallup palstalla pyörivien iästa ja minä olen kuulunut palstan "nuorisoon", ikä 36.

Palstaprovoilu tuntuu olevan joillekin tärkeä harrastus, se selittää aika suuren osan lapsellisista mielipiteistä ja aloituksista.

Vierailija
5/7 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja näiden ihmisten tyyli elää on se ainut ja oikea. Kaikkien muiden päälle hyökätään agressiivisesti.

Vierailija
6/7 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaakse?

EI vaan ärsyttää. Ja tietty säälittää ne nuoret miehet, jotka joutuu teidän kanssa elämään.

Kyllä ne tuntuu viihtyvän. Sulla ei taida elämää nähneenä olla sellaita nuorta miestä? :)

Vierailija
7/7 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahasti väärässä, täällä on aina välillä gallup palstalla pyörivien iästa ja minä olen kuulunut palstan "nuorisoon", ikä 36. Palstaprovoilu tuntuu olevan joillekin tärkeä harrastus, se selittää aika suuren osan lapsellisista mielipiteistä ja aloituksista.

on viihdettä, aloituksia ja vastauksia myöten. Ainakin 95% kaikesta. Pari oikeaa aloitusta ehkä löytyy silloin tällöin. SE selittää lapselliset mielipiteet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän