Äitiyspakkauksen kestovaipoista?!
Sain eilen äitiyspakkauksen ja ihmetytti vaipan koko. Onko tuossa äitiyspakkauksessa tosiaan vain yksi ja noin iso kestovaippa. Kokomerkintä jotain 6 kilosta ylöspäin, mahtuu kylläkin meidän 3 vuotta täyttäneelle, ihan huvikseni kokeilin.
Tarkoitus oli kokeilla syntyvälle vauvalle kestoja, ja ajattelin että hyvät aloitusvaipat tulee ä-pakkauksesta kun en raaskisi lähteä heti alussa pikku kestoja ostamaan. Eihän tolla tee mitään, yksi ainoa vaippa ja sekin niin kamalan iso! Vai onko mun pakkaukseen eksyny joku väärä koko!
No, muutenkin tää äippäpakkaus oli pettymys. Ei ollut mitään, mitä käyttää vauvan alkutaipaleella. Vaan vaatteetkin niin isoja, että menevät 1 vuotiaan päälle! Almistajat oli ties mitä kiinalaisia, ehkä nuo kokoheittelyt johtuu siitä. Odotin saavani jotain hyvää ja laadukasta, mutta valmiiksi jo yhdestä potkaristakin sauma auki:( Kiva kiva.
Kommentit (6)
miten toimitaan viallisten tuotteiden kanssa.
Pakko.sanoa:ap,sun.viesti.oli.kyllä.ikävää.valitustaILMAISEKSIHAN.sinä.sen.kaiken.saat.
Ole.kiitollinen.
Minun.saamassani.pakkauksessa.oli.viime.vuonna.kaksi
kestovaippaa.NEHÄN.ovat.kokeilua.varten,siksi.pakkauksessa.ei.mitenkään.voi.olla.isoa.nippua.kestovaippoja...Vihreä-Muksut-kestovaippa.on.6-10kg.Meidän.nyt.noin.7,5kg.painavalle.pojalle.juuri.sopiva!.Olen.hankkinut.hänelle.monenlaisia.kestovaippoja,lähinnä.taskuvaippoja.
Huutonetistä.saa
edullisemmin!
VAatteet.pakkauksessa.oli.tosi.kivoja,ja.ehjiä.kyllä.ja.laadukkaita.ainakin.minun.mielestäni.Pieniä.oli.tosi.paljon...
semmoinen Kushies-vaippa? Mulla on muutama niitä, ja ovat kyllä aika huonoja. En ottanut äippäpakkausta, koska me saatiin niin paljon tavaraa, enkä ole katunut: meille kiertoon tulleet äp-vaatteet ovat olleet mielestäni enimmäkseen aika huonoja.
Jos sua kiinnostaa kestoilu, suosittelen ekoiksi vaipoiksi harsoja ja villahousuja. Harsot ovat edullisia, kuivuvat nopeasti ja ne on helppo taitella vastasyntyneen kapean reiden ympäri tiiviisti. Lisäimuja voi ommella vanhoista puuhkeistä. Ruskovillan 60 cm villahousut sopivat pitkään ja niitä voi ostaa käytettynä huutiksesta.
Viime vuonna oli kaksi kestovaippaa ja hyvin niitä pystyi kokeilemaan. Minusta aivan alussa on vähän vaikea kestovaippailla, koska vauvankakka on niin vetelää ja sitä tulee useamman kerran päivässä, mieluummin kestoilen myöhemmin.
Minusta on älytöntä nurista äitiyspakkauksesta. Hyvän valikoiman saa aivan ilmaiseksi. Yleisesti ottaen hävälaatuisia ja nättejä. Me ollaan käytetty noita hieman isojakin vaatteita, liian nopeastihan ne kuitenkin käyvät nopeasti kasvavalla vauvalla pieniksi.
suomalainen muksut-kestovaippa on pakkauksessa nykyään. se on onneksi tosi hyvä vaippa! ja minusta on hyvä olla just vähän isommalle, kun silloin se kestoilukin on paljon helpompaa kun on vähän reisiä ja syö kiinteitäkin ehkä.
huutiksessa on tosi paljon pientenkin kestovaippoja, osta sieltä! Ihan pienelle suosittelen sisävaippaa ja kuorta tai villahousuja siihen päälle. jos sisävaipan sisäpinta on fleecea tai coolmaxia aina parempi, tuntuu vaippa vauvasta kuivalle vielä pissien jälkeenkin.
En ole omaani saanut, mutta kelan sivuilta ko katselin niin siellähän oli 50 senttisiä useampia ja samoin 60 senttisiä? Muutama 70 senttinen?
Tosin minun isommat ovat syntyneet 4 kiloisina ja 2 kk ikäisinä pakkasin 62 senttiset vaatteet jo pois...
Mutta tylsä juttu tuo vaippa! Ja että rikkinäisetkin... onko siinä jotain numeroa jonne voisit soittaa ja kysyä tuosta josta sauma auki?