Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mieheni sai minulle taas pahan mielen...

Vierailija
03.02.2012 |

ja varmasti lapsillekkin (7 ja 11v) oli vähän huonopäivä kuulemma ollut itselläänkin mutta sitten lopuiksi hermostui taas lasten kitinään ruokapöydässä, ja kun ei kuulemma totella, sitten lopuiksi sanoo isolla äänellä että saavat muuttaa isälleen! tuli paha mieli lasten puolesta. luulen että tämä peli jatkuu niin lapset eivät enään kunnioita miestäni ja alkavat vihaamaan häntä. itse yritin nopeasti saada lapset pöydästa ja rauhoittaa tilanteen koska jos olisin jotain vastaan sanonut, olisi ollut ilmiriita ja sitä vähemmän haluan lasten aikana! monasti hän purkaa huonon päivänsä minuun tai lapsiin ja kiroilee jopa suorasti lapsille, ja olen kyllä huomauttanut asiasta. hän on normaalisti hirveän tarkka lasten suhteen, turhaa älämölöä ei saa pitää, asiallisesti pitäisi olla tms... plääh...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset menee nyxän edelle aina.

Vierailija
2/9 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sammakoita pääsee kaikilta, kannattaa ottaa asia puheeksi lapsille että miehellä oli paha päivä.

Menkää tekemään tänään jotain yhdessä. Jaa, pakkaspäivä niin tilatkaa pizza, käykää uimahallissa, pelatkaa lautapelejä ja koittakaa nollata ikävä tapahtuma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä Raumalla kovat pakkaset?

Vierailija
4/9 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mullakin menis hermot, jos noin isot kitisis ruokapöydässä.

Vierailija
5/9 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies kiertopalkinnoksi. Ihan oikeasti. Lapset ennen uutta miestä. Siinä ei ole mitään selityksen sijaa.

Vierailija
6/9 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kohtelis mun lapsia noin :( Surullista. Tiedän koska olen itse joutunut kokemaan tuollaista "eikö tuo vois lähtee jo äitilleen".

Tuntu tosi pahalta, mutta onneksi isäni aina osoitti että minä olen tärkeämpi. Tuli tippa linssiin kun kirjoitin tätä. Näköjään jättäny jäljet se, että yhtäkkiä sun kotiin tulee vieras ihminen joka haluaa päästä susta eroon :(

Vierailija
7/9 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miestäsi ja ehkä alkavat vihaamaan häntä?

Luulen, että näin on ajat sitten jo käynytkin.

Vierailija
8/9 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se vain on, ettei lapseton pysty tajuamaan lapsen elämää.

Mutta meillä ainakin ruokailu on rauhoitettu. Lapset tietävät, että pöydästä poistutaan, jos ei osata olla.

Miten ap olet lapsesi kasvattanut?

Itselläni on uusi mies eikä hän koskaan puhu lapsille rumasti. Ei kyllä myöskään minulle. Se joka korotan meillä ääntä olen minä.

Vierailija
9/9 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset menee nyxän edelle aina.

av äänestää taas uuden yh-äidin Suomeen. Järjetöntä kuinka helposti ihmiset ovat valmiita eroamaan. Tai siis antavat neuvon muille, itse kun ei olisi kuitenkaan valmis siihen, sen verran iso ja kuluttava prosessi se on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan