Suomen Idolsin biisit lähinnä RIPPILEIRIKAMAA!
Että mua häiritsee noi Suomen Idolsin biisit (Tuulet puhaltaa ja toi uusin). Ei ne ole mun mielestä mitään poppia vaan lähinnä rippileirilauluja. Säveltä ja sanoitusta myöten (" tuulet puhaltais, sadepilvet voittais, valaisis tän maan ja uusi aamu koittais" on ihan jotain klassista riparimeininkiä ja kielikuvaa).
=(
Kommentit (19)
onko toisten ihmisten seksuaalisuus sulle noin kauhea pakkomielle? Säälittävää.
elämästä...
Mutta asiaan: muakin häiritsi eilen Idolsissa se yhteislaulu. Kamalaa, ja kaikki aina samanlaisia muka hirveellä positiivisella fiiliksellä tehtyjä, yheishenkeä puhkuvia lurituksia *puistatus*
...ei hymistelyä juujaa vaarinhousut- biisejä..
Miksi niiden pitää olla tuollaisia sääilmiöitä kuvailevia jollotuksia? Minäkin osaisin tehdä yhtä kliseisiä sanoituksia!
Herää, PUUSILMÄ! Kuka tässä ketjussa otti lesbouteni esille?
Jo on hemmetti, että puhuessani Idols-biiseistä minun arvellaan kertovan omasta seksuaalisuudestani! Onko näillä ihmisillä kaikki kotona?!
Eivät jääneet niin mieleen ja olisi kiva katsoa, miten se menikään.
Mutta olen kyllä kanssasi aivan samaa mieltä, miulle ei ainakaan levyä nuilla kappaleilla myydä, se Hanna Pakarisen " tulin voittamaan" biisikin oli _aivan_ syvältä.
mukaan seksuaalista suuntautumista. Tempakka puhuu aivan eri asiasta nyt. Tällaistahan se juuri on se koulukiusaaminen - ja täällä näköjään av-kiusaaminen!
T: naimisissa oleva hetero ja pienen pojan äiti
" haluaisit vain lavalle möhömahaisia miehiä, kuten oma ukkosi" .
Kasvakaa isoiksi!
tässäkin ketjussa mainostaa ihan itse.
Pysytäänpäs aiheessa!
sinun Tempakka pitäisi päästä määräämään kaikista asioista?
Vierailija:
Siis jos ihminen sanoo mielipiteensä niin eihän se sillon ole sama ku halu määrätä kaikesta?
Vierailija:
niin mitä keskustelua se sellainen olisi. Täällä kyttäys kyllä pahempaa kuin stasilla aikoineen. Hienoa Tempakka että uskallat olla täällä nimelläsi. Siihen harva pystyy. Mutta luulen että kun aikaa vielä vähän kuluu, päästään irti noista ennakkoluuloista, joita vielä vähemmistöllä ns. heteroita näyttää olevan.
taidan palata tänne sitten, kun täällä vallitsee jokin tolkku. Tällä hetkellä olen täysin tympääntynyt näihin joihinkin ahdasmielisiin sekopäihin, jotka eivät voi päästä yli omista patoutumistaan
Tälle palstalle joku tolkku? tuskin tapahtuu ihan pian...
ja laulut ei kerro lesbojen arjesta.