Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nuhaisen vauvan nukuttaminen ulkona?

14.11.2005 |

Mitä mieltä olette, voinko laittaa 10 kuisen tyttöni ulos päiväunille. Nuha tuli viime yönä ja mikäli on sama kuin minulla, menee nopeasti ohi. Olen kuullut erilaisia mielipiteitä asiaan, mutta teiltä lisää!

Kiittäen,

jonna p

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kanssa nuhaa ja yskää, mutta olen ulkona kerran päivässä nukuttanut. Olen kuullut että kyllä ulkoilma tekee vaavelille ihan hyvää. Meillä ulkona vaaveli nukkuu paremmin kuin sisällä.

Vierailija
2/5 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nuhaisen vauvan saa viedä ulos nukkumaan, se tekee jopa hyvää. Mutta jos on kuumetta, niin sitten ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostea ja viileä ulkoilma helpottaa pienen oloa. Kuumeessa ei saa viedä minkään ikäistä ulos.

Vierailija
4/5 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse kanssanne samaa mieltä. Nyt voin hyvällä omallatunnolla katsella ikkunasta, kun pieni tuhisee vaunuissa raikkaassa ulkoilmassa :)

J-P

Vierailija
5/5 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsella on yskää ja /tai hengitys rohisee, älä vie ulos. Silloin viileä ulkoilma on liian " kovaa" hengittää pienelle.

Muuten kyllä ulkona nukuttaminen on hyväksi, kostea ilma saa " röörit" aukeamaan ja lapsen on helpompi hengittää. (Sisälläkin voi kostuttaa ilmaa esim. keittämällä vettä ja laittamalla sen laakeeseen astiaan päästämään höyriä sisäilmaan) Ja tietty saa raitista ilmaa ja nukkuu paremmin/sikeemmin/pitempäänkin yleensä!

Lounis, keuhkotulehdusta just sairastavan neidin 5 kk äiti