Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näin ihaninta unta ikinä..

Vierailija
29.01.2012 |

Mä olin raskaana.. Mulla on ihan hirvee vauvakuume, ja joka ikinen yö näe unta että olen raskaana.

Yleensä se on siinä vaiheessa että jännitän rakkaalle kertomista, tai että olen kertonut ja se sulattelee asiaa. Nyt olin jo pidemmllä. Olin varmaan jollain kahdeksannella kuulla, mutta maha ei olu kovin iso silti. Vauvan pää tuntui sivussa kun koitti ja silittelin sitä koko ajan, me oltiin niin onnellisia.. Molemmat.. Nyt asiat on päinvastoin mitä unessa. Mä haaveilen ja kulta ei viel haluu lasta..

Oli surullista aamulla herätä ja taas tajuta että se oli vaan unta ja semmost ei tuu oleen viel pitkään aikaan. :(

Kellään samoja fiiliksiä??

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies vaihtoi minut toiseen vuosi sitten. Viime yönä näin unta, että mies tuli luokseni halasi ja sanoi, että ei halua erota sittenkään.

Siihen minä sanoin, että ei erota, mutta sinun pitää jättää tuo toinen nainen. Mies vastasi, ettei ole varma tästä.

Kamalinta tässä unessa on sen tajuaminen, että minä näen unta tällaisesta asiasta? Enkö helvetti ole vieläkään päässyt erosta yli?

Murheemme meillä kullakin...

Vierailija
2/2 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vihaan sellaisia unia joissa ahdistaa ihan hirveesti jo silloin, tai herätessä. Kun herää, se ahdistus pysyy koko päviän..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla