Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joko saan lopetella imetystä

Vierailija
28.01.2012 |

ja siirtyä vaikka hetkeksi nanniiin/tutteliin?

Kun tuo lapsi 8,5kk ei enää viihdy tissillä. Ei temppuja tekemällä, ei rauhallisen paikan etsimisellä tms. Imetyshetket on maksimissaan 5 minuuttia ja sekin yhtä tempomista istumaan, katselemaan ympärille, jokeltamista yms. Ainoastaan aamulla imee pidempään.

Imetys on kaiken kaikkiaan onnistunut muuten hyvin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä lopettaisi kun hyvin sujuu kuitenkin, kohtahan voi alkaa antaa tavallista maitoa.

Vierailija
2/4 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos kerta vaan 5min kerrallaan menee aikaakin, niin muutama kerta päivässä ei liene liikaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta enemmän olen nauttinut niistä rauhallisista imetyksistä jotka ovat alkaneet tissiin tarttumalla ja jatkunut siihen asti että lapsi on ollut valmis.

Nyt kun saan tissin vauvale suuhun niin se jo riuhtaissaankin pois ja maidot valuu pitkin vaatteita. No jos vielä jonkin aikaa kokeilisin.

ap

Vierailija
4/4 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..eli juuri nyt. Ihan seinään ei kannata lopettaa, vaan hiljalleen vähennät, vaikka kertaan päivässä ja annat korviketta samalla. Rinnat tulee siltikin varmasti kipeäksi, mutta 2vk:n jälkeen alkavat jo olemaan normaalimmat ja melko tyhjät. Itse lopetin juuri 9kk:n kohdalla ja vaikka yritin tehdä sen hiljalleen, sain silti rintatulehduksen... Melkein 9kk:n imetys on jo huippusuoritus!