Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain nainen voi tyydyttää naisen seksuaalisesti

Vierailija
26.01.2012 |

täydellisesti.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällänen 30v. naimisissa oleva perheenäiti (miehensä luvalla), löytäis sellaisen ihanan (taudittoman) naisen, joka haluis vaan harrastaa ihanaa rentoa kaunista seksiä, ilman sitoumuksia tms.. ei mistään.. :(

Vierailija
2/15 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimimerkillä useampia miehiä kokeillut ja yhdensellaisen kanssa valitettavasti parisuhteessakin oleva...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oks!

Vierailija
4/15 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä haluun miestä ja vain mies pystyy mut tyydyttämään.

Vierailija
5/15 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt täytyy kyllä sanoa ap, että en pysty väittää vastaan. Koskaan en ole naista kokeillut, joten enpä tiedä. Tyydytyksen saan kyllä mieheltäni ja seksi on aivan ihanaa, mutta mistäpä tiedän vaikka jokin "täydellinen tyydytys" olisi olemassa.

Vierailija
6/15 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paikkaansa. Meillä ainakin on takana sen verran pitkä ja keskusteleva parisuhde, että olen kyllä miehelleni pystynyt opettamaan kaiken mistä tykkään ja mistä en. Lisäksi sillä on jotain mitä naisella ei ole, nimittäin iso vehje :)

Vierailija
7/15 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. nuolee tai imee tai hiplaa sen pimpulia niin että orkkelit tulee.

Vierailija
8/15 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. nuolee tai imee sen pimpulia niin että orkkelit tulee.

Tälläistä ihanalta naiselta toivoisin, kun mieheni ei näin tee.

Vierailija
9/15 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä ainakaan minun kohdalla paikkaansa. Ajatus seksistä naisen kanssa lähinnä kuvottaa, joten jos niihin hommiin päätyisi, voisi tyydytys olla aika kaukana, kun ei himoakaan löydy.

Mutta toki, jos on naisiin päin edes jollain tavalla, niin tuo voi pitää paikkansa, mutta tälle sataprosenttiselle heterolle täyden tyydytyksen tuo vain mies. :)

Vierailija
10/15 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmmmm muistakaa että pimpuli on sangen ruma kapistus.

Vierailija
11/15 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta voisin uskoa sen olevan noin.. Vaikka pidänkin isoista kulleista niin silti voisin kuvitella olevani sulaa vahaa kauniin ja taitavan naisen käsissä. Kokeilisin mielelläni, mutta tosiaan naisen pitäisi olla juuri oikeanlainen.

Vierailija
12/15 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paremmin kuin yksikään nainen. Tosin hän onkin keskivertoa parempi sängyssä.

Vierailija
13/15 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muotoilisin sen niin, että siihen tarvitaan mies jolla on miehen varustukset mutta naisen aivot!

Kait ne miehetkin hommasta voi hyvin suoriutua kunhan ne vaan opettaa hyvin. ;)

Eihän kukaan ole seppä syntyessään, ja uuden kumppanin metkujen opettelu vie aikaa.

Ps. Ei mulla ainakaan olisi pokkaa väittää että osaisin tyydyttää muut naiset vain sen perusteella että olen itsekin nainen. Jokainen toimii kuitenkin eri lailla...

Vierailija
14/15 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että vain rakastunut voi tyydyttää toisen rakastuneen täydellisesti eikä sillä ole mitään väliä ovatko he mitä sukupuolta. Seksi on ok ilman rakkauttakin vaan ei tyydytä samallalailla.

Vierailija
15/15 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aivan ihana aviomies, joka RAKASTAA suuseksin antamista yli kaiken ja on siinä aivan mielettömän taitava. Myös panohommissa aivan täydellinen. Noin 80 miestä ja muutaman naisenkin kokeilin joskus villissä nuoruudessa ja voin sanoa, että mitään parempaa ei ole kuin nykyinen mieheni, jota rakastan yli kaiken.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän