Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mammat luulee

Vierailija
26.01.2012 |

heidän vauvojen perärööri ja sieltä tulevat saasteet kiinnostaa muita, kun jatkuvasti pitää joka asiassa kertoa oman vauvan eritteistä muille. Muiden elämä ei pyöri teidän vauvan ympärillä eikä kenenkää päivä mene miettiessä millainen teidän kakaroiden vaipat ja paskat on teillä kotona. Pitäkää ne omana tietona teidän paskaleikkinne.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö sä halua muka tietää milloin ja miten meidän jannulla on vaipassa räjähtänyt? Oot outo!

Vierailija
2/3 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan tunnetteko ihmistä, jota oikeesti kiinnostaa muiden tuntemattomien perhe elämä tai niiden vessajutut. Ei ole yhden mielipide vaan kaikkien. Ellei joku tunnusta et on hirveen kiinnostunu toisten asioista. Mammoja vaan vituttaa ku muut ei niiden pentujen etua ajattele kun luulevat että kaikki pyörii niiden ympärillä. Kun ei ole kaikkien napa niin se ottaa koville.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mua kiinnostaa nää kakkajutut. Mun vauva kun sattuu olemaan siinä vaippaiässä ja haluun kuulla miten muilla vauvoilla menee :) Olen pahoillani jos se teitä muita häiritsee.

Vaan tunnetteko ihmistä, jota oikeesti kiinnostaa muiden tuntemattomien perhe elämä tai niiden vessajutut. Ei ole yhden mielipide vaan kaikkien. Ellei joku tunnusta et on hirveen kiinnostunu toisten asioista. Mammoja vaan vituttaa ku muut ei niiden pentujen etua ajattele kun luulevat että kaikki pyörii niiden ympärillä. Kun ei ole kaikkien napa niin se ottaa koville.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi