Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yh-äiti tarjoaa uudelle miehelle

Vierailija
26.01.2012 |

Paikan toissijaisena tärkeysjärjestyksessä ja muutenkin arvoltsaan se on hänelle se viimeinen asia. Tarjoaa miehelle huonot yöunet, elämistä lapsen ehdoilla, eli mies pääsee elämään vieraan lapsen ehdoilla ja luopuu omasta elämästään täysin. Isähahmoksi lapselle, pakosta. Maksumieheksi, hyväkaikäytetyksi. Olla suhteessa, missä parisuhde on uudelle naiselle(anteeks äidille) tuntematon asia. Yh-äitejä ei kiinnosta aito rakkaus tai miesten tarpeet vaan he haluaa palvelijan kotiin ja lapselle. Ottakaa miehet lapseton nainen ja saatte yhdessä tehtyä kaiken alusta ja elettyä toistenne, vain toistenne ehdoilla. Ootte sen ansainnut toisin kuin yh äidit joita ei miehen hyvinvointi tulis kiinnostamaan. Miten suhdett voi ees rakentaa jos se ei ole tärkeintä vaan lapsi menee kaikessa edelle. Älkää miehet tollaseen elämään koskaan ryhtykö.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh:lta saa varmaa samalla löysää ja roikkuvaa alapäätäkin kaupanpäälle, nii onhan se parempi aina kuin ei synnyttänyt timmi ja kauniim alapään omaava nuori nainen :D Eiköhän järkikin sano, että mielummin aloittaa tasavertainen suhde puhtaalta pöydältä, kuin alentua naiselle toissijaiseksi hölmöksi ja kuunnella asennetta: kypsä mies jakaa kaiken huomion ja kiinnostuksen kumppaniehdokkaan vieraaseen lapseen, niin sen täytyyy olla sillä tämän lapsenhan täytyy olla miehelle se elämänsuola, siis ennemmin kuin rakastava uusi vaimo. Outoa!

Ei kannata yleistää! Its eolin 3-kymppisenä timmimpi kuinsuurin osa 2-kymppisistä. Harratsin aktiivisesti fitnesurheilua ja kaksi lasta eivät olleet tehneet alapäälle hallaa laisinkaan. Olin eronnut ja jos satuin menemään uuden miehen kanssa sänkyyn asti, sain aina huokailua kuinka ei voi olla totta että sulla on kaksi lasta, olet niin tiukka! Ja siihen vielä itsevarmuus ja kokemus päälle, miehet sai olla taivaissa ;)

Ties vaikka 18v olisit ollut mun kyydeillä ;)

Muistan yhden nuorukaisen tuoneeni vuoteeseeni, tosin en muista oliko hän noin nuori, mutta saattaa olla :D

Sittemmin löytyi täysin lapseton mies joka rakastui minuun (ja oli todella paljon itseäni nuorempi). Taisi olla tyytyväinen eloihinsa, kun edelleen tässä on vieressä :)Ja on jo vuosia ollut.

Kaikkea hyvää katkeralle ap:lle!

Vierailija
2/16 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap puhuu totta, joten turhaa selität sun löysää pillua timmiksi hyi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kun suomalaisen miehen sielunmaisema on tuollainen. Sitten vielä ihmettelevät kun eivät naisille kelpaa! Lol :D :D :D

Vierailija
4/16 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos mieheltä kysytään kumman valitset? Naisen, joka on sinkku, lapseton, itseään arvostava seksuaalisesti ja et mies saa olla se YKKÖNEN hänen elämässään ja ovat vapaita matkusteleen ja elää yhdessä elämää, kuin yh:n joka autuaasti itseään jakelee ja jonka sydämeen ei edes muita mahtuis kuin oma lapsi, parisuhdekeskustelutkin on vain vieraan lapsen tarpeista puhumista, niin oletteko tyhmiä et miehet sellaista haluamalla haluaa? Olen kysyny joka monelta mieheltä ja naiselta niin lapseton kumppani Aina parempi, jonka kanssa edetä elämää yhdessä omilla ehdoilla, ei lapsen. Se mies ei seurustele lapsen kanssa, vaan naisen kanssa. Yh-äidit itse haukkuu muita katkeriksi kun luulevat olevansa parempi vaihtoehto itsekkäine ajatuksineen ja suoltavan omista pennuista kokoajan sitä sun tätä. Katkeruuskortti vedetään aina, kun varasanat loppuu, puolustuskeinot käyttöön tottakai :D mutta sinkkunaiset ja lapsettomat aina etusijalla miehien naisihanteissa. Ei monia mihiä kiinnosta suoraan perheenisäksi tuleminen ja naisen pennun ehdoilla elely ÄlyHoi! :D puhutte omaan pussiinne vaan. Tyhmäki ton tajuaa.

Vierailija
5/16 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos mieheltä kysytään kumman valitset? Naisen, joka on sinkku, lapseton, itseään arvostava seksuaalisesti ja et mies saa olla se YKKÖNEN hänen elämässään ja ovat vapaita matkusteleen ja elää yhdessä elämää, kuin yh:n joka autuaasti itseään jakelee ja jonka sydämeen ei edes muita mahtuis kuin oma lapsi, parisuhdekeskustelutkin on vain vieraan lapsen tarpeista puhumista, niin oletteko tyhmiä et miehet sellaista haluamalla haluaa? Olen kysyny joka monelta mieheltä ja naiselta niin lapseton kumppani Aina parempi, jonka kanssa edetä elämää yhdessä omilla ehdoilla, ei lapsen. Se mies ei seurustele lapsen kanssa, vaan naisen kanssa. Yh-äidit itse haukkuu muita katkeriksi kun luulevat olevansa parempi vaihtoehto itsekkäine ajatuksineen ja suoltavan omista pennuista kokoajan sitä sun tätä. Katkeruuskortti vedetään aina, kun varasanat loppuu, puolustuskeinot käyttöön tottakai :D mutta sinkkunaiset ja lapsettomat aina etusijalla miehien naisihanteissa. Ei monia mihiä kiinnosta suoraan perheenisäksi tuleminen ja naisen pennun ehdoilla elely ÄlyHoi! :D puhutte omaan pussiinne vaan. Tyhmäki ton tajuaa.

Vierailija
6/16 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on totta et lapsi menee edelle mut tota en allekirjota et elätettäväksi.en tunne ketään jolla olis pokkaa elättää itsensä ja lapsensa uuden miehen tuloilla.miehillä tosin tuntuu olevan pokkaa elää äidin ja lapsen tuloilla(oma koht. kokemus)

Vierailija
7/16 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on totta et lapsi menee edelle mut tota en allekirjota et elätettäväksi.en tunne ketään jolla olis pokkaa elättää itsensä ja lapsensa uuden miehen tuloilla.miehillä tosin tuntuu olevan pokkaa elää äidin ja lapsen tuloilla(oma koht. kokemus)

Oikeassa olet. Ap vaikuttaa niin epäkypsälle ja katkeralle, että eipä ihme kun ei naismaailmassa oikein kulje. On se hirveää että nainen kehtaa välittää lapsestaan eikä teekään miehestä maailman napaa. :D Voi voi hellanlettas niin.

Vierailija
8/16 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mies ei olis teille rakas? Minkä vuoksi seurustelisitte edes jonkun kanssa? Lapsenne, itsenne vai minkä takia. Toitotatteko miehelle kokoajan, kuinka toisarvoinen hän on. EIKÖ PERHE ole kokonaisuus? Mulle ainakin mies ja lapsi in yhtä tärkeitä, kummastakaan en luopuis mistään hinnasta, mutta lapsen tarpeet menevät edelle niinkauan kuin lapsi on lapsi, mutta sen ei ole tarkoitus jättä mies taka alalle kaikessa? Ai, pitäskö tehdä miehestä maailman napa? ei! Kenestäkään ei voi tehdän maailman napaa, paitsi tehän teette lapsistanne??? Sehän on kaiken kohokohta kokoajan, viis miehestä ja parisuhteesta, kai ootte lapselle viel muistuttanu , et päivittelee miehelle kuinka viimeisenä hän on tärkeysjärjestyksess teidän elämässä? Teille mies on vain joku mies, onneksi suurinosa idylliperheistä miestä arvostetaan ja koko perhe on tärkein, missä ei jatkuvasti määräillä sijaislukuja ihmisistä. Perheet voi hyvin, kun jokaista huomioidaan tarpeen mukaan. Näiden yh-valittajien elämässä miestä vain halveksitaan ja lapselle opetetaan elämänmotto: minä olen kaiken keskipiste, äidin oma silmäterä, minun täytyy saada kaikilta kaikkien huomio, on olemassa vain minä eikä minun tarvitse huomioida itse muita laisinkaan, sellainen minusta kasvatetaan....tollasia te haluatte lapsistanne, ette ole kumppanin kansaa rakkauden takia, ette minkään. Eläkää yksin vaikka koko elämä, rakkaus pitää ansaita ;) tollasia saa vaan miehet panna, te ootte barbaroita, ette tarvi rakkautta, paitsi lapseltanne.onnea ;)

Vierailija
9/16 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

projisoida ihan himppasen :D

Vierailija
10/16 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näemmä juuri yh-äidille :). Niin epäkypsää ja katkeraa tekstiä nyt suollat.

Itse olin pitkään yh ja sitten tapasin ihanan miehen. Joka ei ole elättäjä, mutta osallistuu ihan omasta halustaan perheemme kuluihin. Minä maksan kuitenkin lapseni vaatteet ja harrastukset, vakuutukset jne. Mieheni on onneksi aikuinen, ei keskenkasvuinen pikkupoika joka tarvisi jakamattoman huomioni. Hän on tiennyt mitä otti, kun suhteeseen kanssani lähti. Joka toinen vkl saamme kumpikin spesiaali huomiota, kun lapset ovat poissa. Tätä herkkua ei idyllisellä ydinperheellä ihan joka toinen vkl ole.

Tsemppiä ap! Aika parantaa haavat :D

Vierailija
11/16 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä samanlainen kokemus kuin sulla, mutta yh-isästä... Ihan selkäpiitä karmi, kun luin tekstisi, niin tuli omat kokemukset mieleen...

Vierailija
12/16 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ihan selvä, että on parempi aloittaa suhde toisen sinkun kanssa.

Vierailija
13/16 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain elämäni parhaat kyydit eräältä yh-äidiltä teinipoikana (18v). Tämä äippä oli lähempänä kolmea kymppiä, mutta oli aika peto verrattuna oman ikäryhmän tyttöihin ;) No siitä en tiedä, millaista perhe-elämä olisi ollut :D

Vierailija
14/16 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän nauttii kauheasti siitä, että sai vihdoin oman perheen ja lapsen, johon sitoutua. Minulle ja miehelleni on molemmille hyvin tärkeää, että kaikilla on hyvä olla. Miehelläni on paljon omaa aikaa, ja hän mielellään myös jää lapsenvahdiksi. Lapseni on 10-vuotta, eikä tarvitse enää 24/7 kaitsentaa.

Mieheni tosiaan on joissakin asioissa maksumies, kuten maksaa enemmän ruuasta, mutta ei tee ruokaa, joten hän kokee sen luontevana, että minä näen vaivan ja mies maksaa. Hän myös kokee velvollisuutta perheensä elättämisestä.

Minulla oli alunperinkin loistavat tukiverkot, joten on ihan luontevaa, että vietämme aikaa myös kahdestaan ja menemme vaikka hotelliin tai joskus vietämme kaupunkiviikonloppua yhdessä Euroopassa. Satsaamme täysillä myös parisuhteeseen, koska molempien edelliset liitot menivät karille, joten olemme oppineet läksymme. Mikään ei ole niin hienoa, kuin vanhemmalla iällä löytää jotain aitoa ja romanttista.

Ts. Yleistäminen on rumaa ja höpsis.

Vierailija
15/16 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh:lta saa varmaa samalla löysää ja roikkuvaa alapäätäkin kaupanpäälle, nii onhan se parempi aina kuin ei synnyttänyt timmi ja kauniim alapään omaava nuori nainen :D Eiköhän järkikin sano, että mielummin aloittaa tasavertainen suhde puhtaalta pöydältä, kuin alentua naiselle toissijaiseksi hölmöksi ja kuunnella asennetta: kypsä mies jakaa kaiken huomion ja kiinnostuksen kumppaniehdokkaan vieraaseen lapseen, niin sen täytyyy olla sillä tämän lapsenhan täytyy olla miehelle se elämänsuola, siis ennemmin kuin rakastava uusi vaimo. Outoa!

Vierailija
16/16 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä varsinkaan mäkättävät lapsikeskeiset yh-äidit :D joten ei ole sitä huolta, että menettäisin rakkaan mieheni teille. Mieheni vain nauraa kun joku hermostunu yh taistelee narsistisen kakaran kanssa kaupassa ja tokasee mulle hymyillen : ei käy kateeksi, en kyllä halua kakaroita moneen vuoteen ja meillä ei kasvateta paskakäytöksisiä kakaroita ja sanoo viel päälle et kulta ihanaa olla yhdessä vapaa ja matkustella ja elää omilla ehdoilla ilman haastavaa kakaraa rinnalla, no ei meidän parikymppisten semmosista vielä tarvikkaan haaveilla mut oli pakko tokasta ku joku yh siellä itseään ylisti ja haukku mua katkeraksi :D heh, ei yh:lla oo suhteet yms onnistunu tai elämä muutenkaa ku haaroja availlaan kelle tahansa ja lapsia siitetää eri miehille, ei ihme et miehet lähtee kävelee tollasien hupakoiden ja valittajien seurasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme