kampaus- ja meikkivinkit juhlaan?
Mulla on tulossa tänä keväänä "kerran elämässä"-juhla, johon teetän (päivä)meikin ja kampauksen. Hiukset lähes olkapäille ulottuvat tasapitkät, mutta kampaajan mukaan niistä saa "hyvinkin" nutturan. Kuka vinkkaisi sivuja, mistä saisi vinkkejä. Meikkaaja halusi ainakin suuntaa-antavia ideakuvia nähtäväksi etukäteen, muttei vinkannut, mistä sellaisia saisi.
Ei ole hääjuhla.
Kommentit (4)
Niissää piisaa meikkejä ja kampauksia. Häämekkojen ohella.
Tärkeintä mielestäni on se että minkälainen asu sulla on?Oletko lämmin vai kylmä väritykseltäsi?Haluatko ilta/juhlameikin?Mitkä värit mieleesi ja mitkä totaali NO meikkauksessa.
Jos joku fantasia tilaisuus niin ymmärrän sitten ideakuvat mutta muuten on naurettavaa pyytää asiakasta hankkimaan ideat meikkiin kun ne pitäisi automaattisesti tulla meikkaajalta..
t.yks pro
joissa keskitytään vain hiuksiin. Myös ihan googlettamalla englanniksi hair blogs ym, löytyy todella paljon mielenkiintoista materiaalia. Vaatii vaan vähän aikaa että selaa kuvia kuvien jälkeen, siinä mielessä nuo lehdet ovat ehkä käyttäjäystävällisempiä.
Samoin suosittelisin selaamaan meikkiblogeja. Vaikkapa Jangsara, Karkkipäivä, Temptalia ja Makeupgeek auttavat alkuun. Avainsanojen kautta löytyy nimenomaan juhlameikkeihin ehdotuksia.
Jos teet meikin itse, niin sinulla on paljon aikaa harjoitella eri tyylejä. Kannattaa huomioida varsinkin rajauksen merkitys siinä, että miten se vaikuttaa silmiesi muotoon. Jos käyt meikattavana, niin meikkaajalla on varmaan perusidea, mutta siitä huolimatta lienee ihan hyvä miettiä etukäteen, että mitä itse haluat, varsinkin, jos kasvonpiirteesi eivät ole ihan klassiset.
Ihan vinkiksi, että kannattaa kaikesta huolimatta varautua siihen, että tarvitset nutturaan vielä hiuslisäkkeitä. Jos aiot vielä käydä koekampauksessa, niin siinähän se selviää, mutta joka tapauksessa kannattaa varmistaa, että saat haluamasi kampauksen, eikä se jää esim. noista lisäkkeistä kiinni.
http://winds-of-four-seasons.blogspot.fi/
siellä on hiusvinkkejä sekä arkeen että juhlaan