Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinhuoltajat/sinkut! Miten hoidatte seksintarpeenne?

Vierailija
23.01.2012 |

T. Äskettäin eronnut

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeet hyytyy kun tavara on käyttämättömänä tarpeeksi pitkään.

T: selibaatissa jo 5 vuotta

Vierailija
2/7 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin miehestä joka sairastui äkillisesti vakavasti mielenterveysongelmiin ja avioliiton pari viimeistä vuotta oli kuin painajaisunta. Miehiä en kokemusteni jälkeen enää kaipaa lähelleni. Koskaan.

Neuvoni vastaavan kokeneille naisille: seksintarpeet katoavat kokonaan masennuslääkkeellä nimeltä Zoloft. Tarvitsin sitä eron jälkeen masennukseen, mutta loistavan sivuoireen vuoksi aion syödä sitä koko aikuisikäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen yksinhuoltaja mutten sinkku, joten miesystävän kanssa :)

Vierailija
4/7 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan oppii elämään ilman seksiä. ja toi oma apu on kyl kans tosi helppo ratkaisu. mä en ainakaan yksinhuoltajana jaksa alkaa järjestämään lasta hoitoon vain sen takia että sais ehkä seksiä jostain. ja kun mulle ainakin olis tärkeetä että siihen seksiin liittyis myös tunteita eikä se olis vain satunnaista panemista, joten siksi ei paljon kiinnosta pelkkien seksijuttujen etsiminen.

Vierailija
5/7 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeet hyytyy kun tavara on käyttämättömänä tarpeeksi pitkään.

T: selibaatissa jo 5 vuotta

Vierailija
6/7 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kuusi vuotta yh:na. Sinä aikana harrastin kahden eri miehen kanssa muutaman kerran seksiä. Aina näiden kertojen jälkeen oli kamalata halut, mutta kun tiesi ettei voi saada, niin sitä vaan turtuu siihen olotilaan.

Nyt olen parisuhteessa ja olen ottanut kaikki nämä vuodet takaisin korkojen kera :D

Vierailija
7/7 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan itseksein eli itsetyydyksellä :)

Ja kun on tarpeeksi kauan ilman niin siihen ns. turtuu.

Yhden yön jutuista en saa mitään irti joten nekin olen jättänyt kokonaan.

Mutta auta armias kun tapaat miehen jonka kanssa siis homma menee seurusteluksi ja saat hyvää seksiä pitkän tauon jälkeen. Tällä hetkellä olen 3 kk:tta tapaillut erään miehen kanssa joka saa minut makuuhuoneessa taivaisiin. Muuten suhteella ei taida tulevaisuutta olla mutta en raaski luopua jumalaisesta seksistä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi