Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko oikeasti ilkeä

Vierailija
23.01.2012 |

vai veeduiletko täällä vaan?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain erittäin pahasti satutettuna voisin olla ilkeä.

Ja kaikki me myös joskus olemme satutettuja, toisille vain sen myöntäminen on vaikeampaa.

Vierailija
2/15 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täälläkin vaihtelee. Nyt just on sellainen olo, että meen pois ennenko haukun jonku taas...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain erittäin pahasti satutettuna voisin olla ilkeä.

Vierailija
4/15 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska se on nimettömänä niin helppoa.

IRL olen kiltin ihmisen maineessa eikä kukaan uskoisi mitä kirjoittelen täällä.

Täällä on hyvä suoltaa sontaa toisten niskaan ja purkaa paineita, kun itselle on oltu ilkeitä. Nimimerkin suojissa tietty, omana itsenäni en ikimaailmassa kehtaisi sellaisia asioita sanoa.

Vierailija
5/15 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten täällä pääsen purkamaan ylikiltteydestäni aiheutuvia paineita.

Anteeksi kaikille!

Yritän parhaillaan oppia vähän enemmän olemaan oma itseni, ja sanomaan suoraan jos joku asia vaivaa, ja ilmaisemaan omat oikeat mielipiteeni, jotta ei tarvitsisi täällä sitten ilkeillä.

Koittakaa kestää vielä hetki! (tai toinenkin, voi tää olla melkoisen pitkä tie)

Vierailija
6/15 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en saa siitä mitään nautintoa.

Vierailija
7/15 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en saa siitä mitään nautintoa.

Vierailija
8/15 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä ja ulkomaailmassa. Välillä on pakko yrittää esittää kivaa. Mua pidetään aika kylmänä ja tunteettomana, mutta on mulla kavereitakin.

Vierailija
9/15 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja viimeisen vuoden aikana olen joskus sanonut ilkeästi, kun ei enää kärsivällisyys ole riittänyt selittää kuin lapselle. On täällä vaan aikas vinkeetä porukkaa.

Livenä olen pääasiassa kiltti ja sosiaalinen, mutta toisaalta räväkkä, jonka kommentit joskus käsitetään väärin. Tosi harvoin näytän kuitenkaan ärsyyntyneeni mistään, vaikka joskus jonkun toisen toiminta ärsyttää. Sen sijaan asiallisesti sanon kyllä monesti olevani jostain asiasta eri mieltä.

Vierailija
10/15 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tentti tosiaan tulossa (ehka jo tanaan?) tai ainakin on joku paperin deadline.

Pakko kohta sulkea kone, anteeksi. Yo oli niin rauhaton.

Vierailija
11/15 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen ilkeä täällä ja ulkomaailmassa. Välillä on pakko yrittää esittää kivaa. Mua pidetään aika kylmänä ja tunteettomana, mutta on mulla kavereitakin.

Suomi24 ja tämä palsta ovat opettaneet. Nyt tiedän mitä muut ajattelevat, enkä jaksa olla enää koskaan kiltti tai ystävällinen kenellekään.

Kiitti vaan kaikille.

Vierailija
12/15 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

terkut kaikille ihquille tyypeille! soi paassa!

terveiset siis lattiantasasta, siis maan alta.

Vierailija
13/15 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta myös ylikiltti välilä. Siihen välimaastoon tähtään. Siis live-elämässä, täällä pelittää eri säännöt.

Niille jotka täällä ilkeilee: Älkää lopettako, ilkeet viestit on aina potenssiin monta hauskempia kuin laimeet viestit, joissa on vaan asiaa tai huokailua

Vierailija
14/15 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin sanoa että olen ilkeämpi oikeassa elämässä.

Yleensä en hirveästi provosoi täällä, ellen polta hermojani. Nettikeskusteluissa omat hermoni kestävät yleensä pidempään koska tekstin luvussa pitää ottaa huomioon että toinen voi kirjoittaa sarkastisesti jne. ja tuon takia en sitten aina oleta kaiken olevan tarkoitettu täysin kuin kirjoitettu. Oikeassa elämässä taas kiinnitän helposti huomiota äänensävyyn ja ilmeeseen ja sen mukaan luen että mitä se toinen ihminen tarkoitti.

Yleisesti ottaen olen sarkastisempi ja monen mielestä ilkeämpi oikeassa elämässä. Yritän kuitenkin netissä kirjoittaa suht ystävällisesti ja ilman sarkasmia, ihan vain sen takia etten ikinä voi tietää kuinka tosikko se toinen ihminen on joka viestejäni lukee.

Weird. Taidan ihan tosissani olla ilkeämpi oikeassa elämässä. xD

Vierailija
15/15 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä enkä muuallakaan. mä en halua kenellekkään pahaa mieltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme