Palstan mukaan ei voi kuulua Vihreisiin ellei.
Kulje paljasjaloin batiikkivärjätyssä kietasuhameessa rauhanmerkki kaulalla riippuen. Päässä jamaica-pannumyssy ja mukana juuttinyssäkässä lusikka ja lyijykynä. Kyllä niillä pitää aidon puunhalaajan pärjätä. Kodin virkaa toimittaa ökyilyhetkin kaverin vuodesohva, muutoin hyljätty autiotalo jäärnassa tai puhdasluontoisemmat asuu karhun hylkäämässä luolassa.
Ydinsäteily periköön sen feikkiviherpiiperön, joka lankeaa saatanallisen nelipyöräisen kyytiin tahi ikuna antautuu lentokoneen vietäväksi.
Kauppaan ei aito vihree astu, se on kapitalismin ansa! Hyi! Ite on marjat kerättävä ja ruokansa haalittava, vaikka havuja imeskellen.
Kommentit (5)
Mulla tiätsä toi kapitalismin kirous vain pitää otteessaan! Mulla on auto (vanha semmonen), asun okt:ssa (isosti velkaisena) ja olen mä pari kertaa ..lentänytkin *kuiskaa ihan vienosti* ja ruoatki mä kyl ostan kaupasta ja vaatteet *punastuu*..
Anteeksi anteeks anteeks *heittää oraville pähkinöitä hyvitystyönä*
Ei kai tollaiset ökyilijät kuin jo vastanneet voi olla vihreitä. Zen munkki sitä olla pitää ja istua lumihangessa kauhtana päällään meditoiden.
Siis sulla on autossa kirous ja kuiskaat kaupasta punaisia vaatteita. Niin ja älä enää heittele oravia, ne on meidän kavereita.
Sori, tää yhteys vaan joskus pätkii kun mä en keskity tarpeeksi ja sit tulee mokia un ä yrt än l he ää . Tä n jkus ha klaa tlä krvesa.
Aika monta lumikirppua varmaan liiskasin, nyt olen murhaajakin :(
Huomaattehan kuinka helposti tää vauvapalstailu sujuu joogaamisen lomassa suoritetun telepaattisen viestinnän avulla. Peace mammat!