Rauhanyhdistyksellä mustamaalataan
Selän takana pahan puhuminen on mennyt rauhanyhdistyksellä aivan älyttömiin mittoihin! Ei äärätä ei rajaa!
Meistä kuulemma epäillään että me ehkäistään kun meillä on vasta yksi lapsi. Salaehkäisystä syyttelevät mutta eivät tule suoraan meille sanomaan. Ottaa niin paljon pattiin tämmönen!
Kommentit (7)
Selän takana pahan puhuminen on mennyt rauhanyhdistyksellä aivan älyttömiin mittoihin! Ei äärätä ei rajaa! Meistä kuulemma epäillään että me ehkäistään kun meillä on vasta yksi lapsi. Salaehkäisystä syyttelevät mutta eivät tule suoraan meille sanomaan. Ottaa niin paljon pattiin tämmönen!
Eiksö Luther kehottanut puhumaan asiat lähimmäisestä aina parhain päin...?
Selän takana pahan puhuminen on mennyt rauhanyhdistyksellä aivan älyttömiin mittoihin! Ei äärätä ei rajaa!
Meistä kuulemma epäillään että me ehkäistään kun meillä on vasta yksi lapsi. Salaehkäisystä syyttelevät mutta eivät tule suoraan meille sanomaan. Ottaa niin paljon pattiin tämmönen!Kehotan vaihtamaan liikettä, niin kuin itsekkin tein.
Tulikin liikkeenvaihtoteksti vahingossa lainaukseen!! Sorry.
mistä moinen johtuu, siis mitä se muille kuuluu teidän avioelämä?
Kysyy ei lestasdiolainen tavis evlut ja äiti.
PS. Tiedän kyllä sen että teidän uskossa ehkäisy on kielletty. Mutta eikai semmoista voi toiset alkaa vahtimaan? Sentään...
Rauhanyhdistyksellä mustamaalataan... Selän takana pahan puhuminen on mennyt rauhanyhdistyksellä aivan älyttömiin mittoihin! Ei äärätä ei rajaa!
Riitelevä seurakunta.
http://freepathways.wordpress.com/2012/02/18/hengellista-terrorismia/
Itse en ole vielä aikuisenakaan ymmärtänyt miksi juuri toiset uskovaiset olivat minua kohtaan niin julmia.
Itse kärsin pahan puhumisesta selän takana lapsuudessa kun olin vielä vl. Se jätti kyllä ikuiset traumat. Jo se että on joutunut syntymään vl-perheeseen on trauman paikka siksi että ainakin meillä kotona oli suhteettoman ankaraa kaikki, siis kaikkea muuta kuin onnellinen lapsuus. Ja sitten joka sunnuntai ry:lle jossa jouduin kiusatuksi muiden vl-lasten toimesta. Eli traumaa trauman päälle, aikuisena olen joutunut turvautumaan terapiaan.
Lestadiolaisuus on ihan kaikkea muuta kuin ihanaa ja rakastettavaa Jumalaa. Julkisuuteen annetaan kiiltävä kuva onnellisista suurperheistä.
varmaan ehitäkin on en sitä kiellä mutta on valtavasti myös traagisia kohtaloita.
Ilmeisesti lestadiolaiset ovat hirviömäisimåiä toinen toisilleen. Mitä näitä on nyt kuulu, lasten hyväksikäytöstä henkiseen väkivaltaan ja nyt tässä tuo kiusaaminenkin vielä.