Vein teinitytön kotibileisiin, haen klo 3.30,
Kommentit (19)
Paikkakuntaa en kerro, mutta Porvoo se ei ole. Ja ihan totta tämä on, mikähän tämän niin epätodelliseksi sinulle teki?
3.30 on jo viinipullo ehtinyt haihtua, eikä haittaa vaikka menet hakemaan.
Oli ihan sama mihin aikaan soitin, aina se tuli hakemaan.
Bussit ei silloin enää kulkenu ja liian pitkä matka kävellä korkkareissa. Mukava isä, nyt jo 80v :)
olin siinä iässä naimisissa ja alkuraskaana. Tai tietysti ihmiset on erilaisia ja kehittyy eri tahtiin mutta kyllä minä miellän teini-iän nimenomaan siksi kehitysvaiheeksi joka edeltää aikuisuutta :)
Oli ihan sama mihin aikaan soitin, aina se tuli hakemaan.
Bussit ei silloin enää kulkenu ja liian pitkä matka kävellä korkkareissa. Mukava isä, nyt jo 80v :)
Minuakin kuskattiin. Asumme maalla ja onhan kaveripiiri tärkeä. Ei minua haittaa yöherääminen, ihan kiva ajella ja auttaa tyttöä pääsemään turvallisesti kotiin.
Siinä tapauksessa olet huono äiti.
Mun teinit ei juo eikä käy bileissä, 16 ja 17v:t.
Noin minakin tekisin. Jos tytto on tosiaan jo 18v teini, tama on ihan ok. Toinen juttu tietty olisi jos lapsi olisi 13v.
Ei kaikkinaidit edes tieda missa tuon ikaisetlapset ovat iltaisin, monihan opiskelujen takia asuu jo poissa kotoa.
minä miellän teini-iän nimenomaan siksi kehitysvaiheeksi joka edeltää aikuisuutta :)
Aha, minä ajattelen sen tulevan sanasta teen eli nineteen on viimeinen teinivuosi.
On toki eri asia. Itse olin tuossa iässä kahden lapsen äiti ja naimisissa.
t. alla olevan kirjoittaja
Teini-ika on 13-19v eli thirTEEN -NineTEEN.
vielä täysi-ikäisestäkin. Ja säästäähän se, kun ei tarvitse taksilla tulla.
On toki eri asia. Itse olin tuossa iässä kahden lapsen äiti ja naimisissa.t. alla olevan kirjoittaja
Eihän kohta 19v nyt enää teinityttö ole. Minä olin siinä iässä naimisissa ja alkuraskaana. Tai tietysti ihmiset on erilaisia ja kehittyy eri tahtiin mutta kyllä minä miellän teini-iän nimenomaan siksi kehitysvaiheeksi joka edeltää aikuisuutta :)
19v on teini. Ehkä täysi-ikäinen mutta aikuinen??? Monikaan ei ole. Se että on täysi-ikäinen, naimisissa ja raskaana, ei todellakaan tarkoita että on aikuinen. Ja tietäisit sen jos olisit kasvanut aikuiseksi.
kuskina turvallisuussyistä tarvittaessa.
Täysi-ikäisyysraja on minusta liian alhaalla. Se voisi olla 21 vuotta aivan hyvin. On se ollut joskus 24:kin. Eikös ne aivot ole kehittyneet täyteen mittaansa vasta 25-vuotiaalla.
Alle 21-vuotias on minun mielestäni lapsi.
Eihän kohta 19v nyt enää teinityttö ole. Minä olin siinä iässä naimisissa ja alkuraskaana. Tai tietysti ihmiset on erilaisia ja kehittyy eri tahtiin mutta kyllä minä miellän teini-iän nimenomaan siksi kehitysvaiheeksi joka edeltää aikuisuutta :)
19v on teini. Ehkä täysi-ikäinen mutta aikuinen??? Monikaan ei ole. Se että on täysi-ikäinen, naimisissa ja raskaana, ei todellakaan tarkoita että on aikuinen. Ja tietäisit sen jos olisit kasvanut aikuiseksi.
sanoin että naimisissa tai raskaana olo tarkoittaisi aikuisuutta? Enkö nimenomaan maininnut että ihmiset kehittyvät eri tahtiin ja osa on aikuinen mieleltään aiemmin kuin toiset. Mielestäni jo 16-vuotias voi (harvoissa tapauksissa) olla ns. aikuinen jos aikuisuutta mitataan aivojen fyysisellä tai henkisellä kehittyneisyydellä. Etpä ole itse tainnut kasvaa aikuiseksi kun pitää tuolla tavalla kommentoida aivan asialliseen ja ystävälliseen viestiini :)
Ei mulle mitenkään "käynyt". Ihan tietoisena olen valintani tehnyt.
On toki eri asia. Itse olin tuossa iässä kahden lapsen äiti ja naimisissa.t. alla olevan kirjoittaja
kuskina turvallisuussyistä tarvittaessa.
Täysi-ikäisyysraja on minusta liian alhaalla. Se voisi olla 21 vuotta aivan hyvin. On se ollut joskus 24:kin. Eikös ne aivot ole kehittyneet täyteen mittaansa vasta 25-vuotiaalla.
Alle 21-vuotias on minun mielestäni lapsi.
Samoilla linjoilla. Itse olin 25-vuotiaaksi vielä aika kakara. Omani ovat paljon järkevämpiä, vaikken heitä ihan aikuisiksi mielläkään. Voi se olla toki omasta iästänikin kiinni, koska olen heitä 27 ja 29 vuotta vanhempi. Poikani on juuri 21 täyttänyt, enkä häntäkään aikamiehenä pidä vielä. Ehtiihän sitä aikuiseksi tulla! Opiskelemassa hän on ja hyvin menee, mutten häntä vielä pidä kypsänä aikuisena, vaan vielä aika poikasena kuitenkin. Tämä "bilesisko" on ihana nuori nainen, muttei minusta vielä aikuinen, sanoi lainsäätäjä mitä tahansa.
kiva ilta tulossa tytölle. Hyvää ruokaa, elokuvia, kavereita.....