Lue keskustelun säännöt.
Milloin seuraava vaalitentti?
20.01.2012 |
En ole vielä päättänyt ketä äänestän!!! Kääk!!!!!!!!!!!
Vai tuleeko niitä enää???
Kommentit (4)
Kai niitä saa tulla ihan loppuun asti.
No en tosin tiedä milloin tulee seuraava, tai että tuleeko enää.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En ole vielä päättänyt ketä äänestän!!! Kääk!!!!!!!!!!!
Vai tuleeko niitä enää???
ei enää saa tulla, kun vaalit on jo ylihuomenna?