Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tämä plussa?! (kuva)

16.01.2012 |

http://aijaa.com/008739369543

näkeekö tuossa joku vasemmassa ikkunassa viivan vai kuvittelenko vaan?! tuo haalea viiva ilmestyi n. viis minuuttia testin tekemisen jälkeen ja siinä se nököttää edelleen.. viiva on ihan hennon vaaleanpunainen, onko se siis se niinkutsuttu viivan paikka vai voisko olla plussa?!

Kommentit (10)

1/10 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan selvä plussa, onneksi olkoon!

Vierailija
2/10 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko muilla mielipiteitä? oon testannu viimesen parin viikon aikana (menkat myöhässä useemman viikon) pelkkiä negoja ja nyt tuo haaleaakin haaleampi viiva pärähti näyttöön, niin mietin että voiko se tosiaanki olla myöhäinen plussa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se minusta ainakin plussalta näyttää :) jos ei aiemmin sulla vain ole ollut tarpeeksi sitä hormonia että olis näkyny testeissä.

Vierailija
4/10 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

PLUSSA, onnea kovasti. :)

Ei siihen tulisi mitään, jos olisi nega.

Vierailija
5/10 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänä aamuna labran pissatesti oli negatiivinen, joten oli ilmeisesti väärä plussa.. :(

Vierailija
6/10 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on plussa! :) Itse tein esikoisesta saman testin ja siihen ilmesty ihan samanlainen haamun haamu viiva.. Esikoinen nyt kohta 3v.

Vierailija
7/10 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeilla vielä vaikka ensi viikolla uudelleen kotitestillä mutta kyllä tuo minustakin ihan plussalta näyttäää!!! Onneksi olkoon!! :)

Vierailija
8/10 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisikö molempiin aukkoihin tulla viiva? jos näin, niin vasemman puoleisessa ei näy viivaa. Oikeanpuoleisessa näkyy viiva. Miten tätä pitää lukea? siis mikä tällä testillä tarkoitta plussaa?

Vierailija
9/10 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olen näkevinäni kuvassasi heikohkon viivan, jonka voisi tulkita plussaksi!

Mutta, enkä todellakaan halua olla ilonpilaaja, ajattelin kuitenkin kertoa oman kokemukseni. Sain itse Predictorin earlyllä dpo10 haamun, joka ei sitten kuitenkaan vahvistunut ja menkat alkoivat täysin ajallaan.

Kuva haamustani löytyy täältä sivun keskivaiheilta, päivämäärällä 2.12. http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/3/viestiketju/1498286/elokuiset_20…

Toivottavasti uudemmat testit ovat vahvistaneet tuon ensimmäisen testisi, emmakaroliina!

t. Gabriela, edelleen kuumeileva

Vierailija
10/10 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne labran testit vaan ei ole ihan niin herkkiä kun kotitestit.

Oletko testannut uudestaan?

Plussatoivotuksia täältä ainakin kovasti. :)