Närästys loppuraskaudessa..tuskaa!
Ihan kaikki närästää, vaikka en edes söisi/joisi mitään. Rennie auttaa jonkun aikaa, mutta kyllä niitä menee useampi päivässä. Huoh..olen jo siirtynyt sohvalle nukkumaan tyynynä korkea vuori :) Noh, pianhan tämä helpottaa, viimeksi jäi synnytyssaliin..
Kommentit (14)
Mulla ainakin nuo kaksi auttoivat loppuraskauden närästykseen. Oli se kyllä yhtä tuskaa.
Rennietä vaan kiduksiin, sitähän voi ottaa aika paljonkin. Mulla oli joka laukussa, takintaskuissa, yöpöydällä, autossa ym. Rennietä raskauden loppuvaiheessa, ja olipas outoa kun närästys loppuikin sitten synnytyksen jälkeen kuin seinään. Niitä Rennie-liuskoja keräilen nurkista vieläkin:).
on niitä parempiakin lääkkeitä ku rennie, jos vaiva on noin paha. käys lääkärin juttusilla. siitä voi olla haittoja elimistölle jos pitkään kitkerät hapot pääsee korventaa paikkoja, ei mikään leikin asia.
Mä nukuin Rennie-liuska vieressä, kun närästi vedin pari ja nukuin taas siihen saakka että heräsin ottamaan lisää. 100 kpl pakkauksia meni muutama loppuraskauden aikaan... Mutta sama juttu, loppui kuin seinaan sitten.
jos oikein pahaksi menee niin neuvolalääkäri kirjoittaa reseptillä happosalpaajia.
Rennie ei muuten oikeasti auta kunnon närästykseen yhtään, ihan turha "lääke".
pahaahan se on, mutta sekoitin mustikkakeittoa sekaan niin sain alas, ja aaah sitä tunnetta sen jälkeen!! Sinulla taitaa olla vain vielä pahempi vaiva, mutta yrittänyttä ei laiteta!! Synnytykseenhän se tosiaan loppuu, niinku täällä on jo useaan otteeseen todettu. Tsemppiä!
oih ihana lääke :D mulla ei auttanu mikään muu :) sitä sit menikin muutama pullo.Samoin ei tarvinnu kun juoda vettä ni johan närästi.ja se loppu siihen paikkaan kun lapsi oli ulkona :)
hae heti Omepratzol-RESEPTI LÄÄKÄRILTÄ.MUN HAMMASKIILLE KÄRSI PAHASTI JA NYT HARMITTAA!tÄÄ LÄÄKE VIE NÄRÄSTYKSEN
Minullakin.Käytän gaviscon tai somac(reseptil).jos vähääkään ummetusta,niin hoida sitä pois,vaikuttaa myös närästykseen!Minä otan 2-3pussia movicol(tai vastaava halvempi lääke)päivässä.Olen käyttänyt useammissa raskauksissa näitä kuukausia.Nukun myös puoli-istuva asento.TSEMPPIÄ!PIAN HELPOTTAA!
Vähintään sen maksimiannoksen eli 12 tabl/vrk. Oli inhaa aikaa.
Aivan yliveto ja 10 x Rennietä tehokkaampi. Rennie auttaa mininärästykseen, mutta jos närästys on Oikea Iso Närästys, sitten pitää ottaa tuota Gavicsonia. Otetaan 10-20 milliä kerrallaan. Maitomaista, makeaa ja paksua litkua. Vähän yäks, mutta kyllä sitten tehoaakin. Voin suositella. Ihan eri sarjassa mitä tuo Rennie.
Ens viikolla on lääkärineuvola, täytyypä pyytää toi resepti, jos Gaviscon ei auta. Myös jugurtti närästää, ts. kaikki (jopa paikallaan olo). Ummetusta oli (aika pahakin joku aika sitten->se myös aiheutti suppareita), mutta rautatabletit auttaa onneksi siihen.
ap
Mulla ei tullut karvasta vettä suuhun, vaan juili korvaa ja takahampaita. Sama kokemus, synnytyssaliin jäi.